Fifty en sarah Geplaatst: 10 september Delen Geplaatst: 10 september Hi FIFTY en SARAH….hebben nu de ren buiten en staan gedeeltelijk op tuintegels en een deel op super dik zijl …omdat zij van het kunstgras niet afblijven 😓 nu is dat zijl zo aan het hobbelen en wordt zo kledder nat met de nú vallende regen dat wij opzoek zijn naar ideeën voor een goede permanente oplossing van ondergrond en een mooie stevige GROTE ren…wie helpt ons met ideeën en voorbeelden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Ik zou alles bestraten. En daarop verschillende attributen zetten zoals cat cubes een zandbak oid. Zandbak misschien meer iets voir het voorjaar zomer. @Fifty en sarah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Ik zou het ook bestraten. Kunstgras eten is ook echt niet goed. Hieronder mijn ren, deze foto is al wat ouder, inmiddels is er een middenpaneel uit, is het dus één grote ren. En de kleine zandbakken zijn vervangen door één grotere, een "schelp". Maar ik heb gewoon simpele betontegels gekozen. Goed schoon te houden, genoeg grip voor de konijnen, maar geen ongelijk oppervlak zoals bijvoorbeeld grindtegels hebben (wat weer zere hakjes kan geven). En de prijs is ook prima te doen 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Op 10-9-2024 om 23:32, Fifty en sarah zei: gedeeltelijk op tuintegels Trottoirtegels zijn vaak gratis te krijgen via bijv. Marktplaats. Ik heb ze ook gratis gekregen. Ik zou alles bestraten en ook ik heb een schelp als zandbak. Ik doe er één zak van 25 kg zand in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.