Ga naar inhoud

Ondergrond voor buiten ren


Aanbevolen berichten

Hi

FIFTY en SARAH….hebben nu de ren buiten en staan gedeeltelijk op tuintegels en een deel op super dik zijl …omdat zij van het kunstgras niet afblijven 😓

nu is dat zijl zo aan het hobbelen en wordt zo kledder nat met de nú vallende regen dat wij opzoek zijn naar ideeën voor een goede permanente oplossing van ondergrond en een mooie stevige GROTE ren…wie helpt ons met ideeën en voorbeelden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zou het ook bestraten. Kunstgras eten is ook echt niet goed. 

 

Hieronder mijn ren, deze foto is al wat ouder, inmiddels is er een middenpaneel uit, is het dus één grote ren. En de kleine zandbakken zijn vervangen door één grotere, een "schelp". Maar ik heb gewoon simpele betontegels gekozen. Goed schoon te houden, genoeg grip voor de konijnen, maar geen ongelijk oppervlak zoals bijvoorbeeld grindtegels hebben (wat weer zere hakjes kan geven). En de prijs is ook prima te doen 😉 

 

Resizer_16243585222630.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .