Ga naar inhoud

Konijnen in de regen en kou


Aanbevolen berichten

Deze week is echt een omslag in het weer te merken, de herfst komt er aan!

Alle tips voor konijnen in de herfst lees je hier:
https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-herfst-najaar

 

 

 

Kunnen konijnen in de regen blijven zitten?
Hoe zit het met de wintervacht en verharen?
Kan een binnenkonijn nog naar buiten?
Wat kun je doen voor een goede weerstand?

Dat soort dingen. 

 

 

Zijn jullie alweer klaar aan het maken voor de herfst en winter? Of nog niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week is het slecht weer maar voor volgende  week geven ze weer 21 graden en zon af. De plexiglas plaat hangt af van de windrichting. De deur staat op het noorden en het gaat niet uit het noorden waaien. Hooguit Noordwest. Maar vannacht gaat de temperatuur alweer dalen naar 9 graden dus ik denk dat ik toch maar stro in het hok ga doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee wijzigde de titel naar Konijnen in de regen en kou

Heb ik in het voorjaar een “tijgerkooi” (konijnenren-waar-ik-in-kan-staan) laten in elkaar zetten, omdat ik dacht dat Murphy nadat hij gekoppeld was (en het nieuwe konijn) weer naar buiten wil(en), acht ik de kans extreem hoog in, dat ik dit jaar weer binnen winter konijnen heb. 🤣

Voordeel is dat ik me geen zorgen maak, als het ineens hard waait of regent. Nadeel is de rommel binnen, elk voordeel heeft zijn nadeel 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .