TedenFluf Geplaatst: 3 september 2024 Geplaatst: 3 september 2024 Onze twee konijnen zijn inmiddels 4+ en ik gaf ze altijd Science Selective, de gewone variant. Nu ze ouder worden wilde ik overstappen op 4+ brokken van Science Selective maar ze vinden deze brokken op de één of andere manier niet lekker… Is er een alternatief qua brok voor oudere konijnen om dan te geven? Wat geven jullie je oudere konijn?
Evee Geplaatst: 3 september 2024 Geplaatst: 3 september 2024 Gewone normale adult brokken is prima. Je hoeft niet op een bepaalde leeftijd over te stappen.
TedenFluf Geplaatst: 4 september 2024 Auteur Geplaatst: 4 september 2024 Oh oké, goed om te weten! Thanks@ Evee
Evee Geplaatst: 5 september 2024 Geplaatst: 5 september 2024 Mocht je nog meer tips willen over verzorging en voeding van oudere konijnen, is deze info wel handig: https://www.bunnybunch.nl/informatie/oud-senior-konijn-verzorgen Hoewel konijnen van 4 jaar in mijn ogen nog niet echt oud zijn, tenzij het om hele grote konijnen gaat. 1
Aanbevolen berichten