Ga naar inhoud

Konijn alleen houden?

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik had altijd 2 konijntjes maar helaas is er vannacht 1 overleden. Ze zaten buiten en ik vind het nu heel zielig dat m’n andere konijn alleen is. We hebben besloten om geen nieuwe konijnen te nemen en dat dit onze laatste konijnen zullen zijn. Wat zouden jullie aanraden? Dit konijn alleen houden of toch weg doen naar iemand (die ik dan ga zoeken) die haar vriendjes kan geven? Ik vind het natuurlijk erg verdrietig als ze weg moet want ik ben erg aan haar gehecht alleen haar alleen houden vind ik dus ook zielig… wat zeggen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe erg hecht je aan een konijn als je vooraf weet dat terugbrengen een optie is?

Als je dat aan kunt, zou je nog een adoptie bij een konijnen opvang kunnen overwegen, het nieuwe konijn mag dan terug op het moment dat je eigen konijn er niet meer is.

Zo kun je stoppen zonder dat je konijn alleen blijft, je nu al afscheid moet nemen. Enige is dat het opvang konijn dan op een later moment terug moet, of als je gehecht bent geraakt, toch weer moet koppelen.

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .