YvonneH Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 Sorry hoor maar daar ben ik weer.......Fuzzy heeft nog steeds last van z'n infectie/verkoudheid (of wat het dan ook is). Elke keer als ik denk dat het beter gaat word het weer erger:((. Van de week ging het 2 dagen heel goed, toen heeft hij bijna niet gesnotterd/geniest. Gister begon het alweer een beetje en vandaag heeft hij alweer verschillende niesbuien gehad. Zijn kuurtje duurt nog 3 dagen en dan heeft hij deze keer in totaal 2 weken doxycline gehad. Ik ga morgen denk ik weer een afpraak maken voor vrijdag bij de da. Heeft iemand tips of ervaringen voor me? Ik baal er zo van dat het elke keer weer terugkomt. Binnenkort moet er ook geent worden en het zou leuk zijn als hij dan ook kan. Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 mogelijk is de bacterie die deze infectie veroorzaakt resistent voor de antibiotica die hij nu krijgt..... wellicht is het mogelijk dat de dierenarts een kweek van zijn neusgaten en dus zo het snot neemt en dan daar de AB op afstemd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2008 Ja ,ik zal dat zeker even voorstellen. (volgens mij was het wel andere dan vorige keer) Ik baal er zo van dat het steeds zo wisseld. Hij is verder wel vrolijk hoor (maar wel vrij rustig) maar het zou leuk zijn voor hem als het over is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 ja is dan heel vervelend dat ie zo blijft kwakkelen daarmee.... ik zou echt eens vragen die bacterien te kweken... dan kunnen ze ook gerichter behandelen....verder zou je m echinaforce tabletjes kunnen geven... als extraatje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2008 Ja, ik zal die tabletjes ook nog eens gaan geven ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 je zou m ook nog thijm en rozemarijn kunnen geven.... dat zijn beiden kruiden die op de luchtwegen/ademhaling/neus werken.... baad het niet schaad het niet.... mijn konijnen vinden thijm heerlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 Yep; dat ging ik ook posten Kelly En vraag ook bisolvon, dat helpt de slijmen oplossen en zo kunnen ze de infectie makkelijker zelf overwinnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2008 Bedankt voor jullie reacties, ik kan wel een lijstje gaan maken ondertussen, haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 2 pillen per dag net zo lang tot ie beter word!!!Gewoon eigen merk is goed hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2008 Oke, 2 per dag dus (echinaforce bedoel je toch?). Ik zal het morgen meteen gaan halen, dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2008 Morgenochtend om half 11 weer naar de da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten