ricksem Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Hier ben ik met een update de koppeling is geslaagd ze hebben een dag in de opvang gezeten omdat er niet veel gebeurde en nu al 3 dagen samen. Ze eten al samen maar liggen nog niet samen wel is er over en weer gewassen 😁 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Dat is goed nieuws! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Klinkt hartstikke goed voor een eerste kennismaking! Hou ons op de hoogte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Wat leuk dat de koppeling geslaagd is!! Ik hoop dat ze goed naar elkaar toe groeien de komende tijd en een fijn, verliefd en hecht koppeltje worden 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Klinkt goed, Ricksem! Leuk dat je een update geeft. Nu rustig wachten op konijnengezelligheid. Als ze samen eten en elkaar wassen dan is het gewoon wachten op het moment dat je ze opeens samen ziet liggen. Plaats je ook nog een foto van ze? Ik ben wel benieuwd 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Wat fijn dat de koppeling geslaagd is! Heb je een foto inderdaad? Ik ben heel benieuwd hoe Oreo eruit ziet; zie een zwart wit konijntje (net zoals het koekje haha) voor me 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.