Jaydenn Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Ik heb recent 2 konijnen gekregen (1 ram en 1 voedster). Ik heb ze overgenomen van iemand die ze niet meer wou dus ik weet niet of ze gecastreerd zijn of niet. Hoe kan ik zien of ze gecastreerd zijn? Voornamelijk bij het rammetje. Want bij een voedster zal het lastig te zien zijn of zij gecastreerd of gesteriliseerd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Als ze er niets over gezegd hebben, zou ik er niet vanuit gaan dat ze gecastreerd zijn. Meestal is dat niet het geval. Ik zou ze dus ook niet samen laten nu. Een konijnkundige dierenarts kan het verwacht ik wel voelen bij een ram, maar 100% zekerheid heb je op die manier niet. Via een echo is het wel te controleren. Zowel bij ram als voedster. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 augustus Delen Geplaatst: 6 augustus Wat fijn dat jij de konijnen hebt overgenomen! @Jaydenn Zoals Evee ook zegt dan zou je naar een konijnkundig dierenarts moeten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.