Ga naar inhoud

Cat cubes


Aanbevolen berichten

Weet iemand of er nog ergens cat cubes te koop zijn? Of zijn ze gestopt met die te maken?

 

Ik zoek er nog 2, mag ook tweedehands zijn. Maar ook daar is niet veel aanbod in te vinden (niets wat verzend of in de buurt zit).

 

Mocht je er ergens tegen komen, laat het even weten 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Evee zei:

Of zijn ze gestopt met die te maken?

Klopt, ze worden helaas niet meer gemaakt. Bij mij zijn de catcubes succes nr. 1. Er wordt hier veel gebruik van gemaakt.

 

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/katten-accessoires/m2139356118-beezteez-cat-cubes-kattenkrabpaal-kattenspeelgoed

 

Op laten sturen? Deed ik de meeste keren ook. Soms kon ik ze ophalen in de buurt maar dat is een toevalstreffer.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van de link van To heb ik gemaild. Maar nog geen reactie. Ik heb ook geen idee of dat bedrag voor alles samen is of los en of ze ze wel of niet wil verzenden. 

Ik hou die van jou in gedachten Marjolein, mocht het via marktplaats niets worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Amersfoort staan er 3. 
 

Beeztees cat cubes: 2x sleep en 1x Dinner. Is inclusief 1 kussentje en exclusief kattenvoerbakjes die er oorspronkelijk bij zaten. prijs van €50 is voor de set van 3. Los van elkaar voor €20 per cube.

 

vanaf vandaag. Spatie ertussen. Dus cat cubes, anders zie je hem niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .