Evee Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Weet iemand of er nog ergens cat cubes te koop zijn? Of zijn ze gestopt met die te maken?  Ik zoek er nog 2, mag ook tweedehands zijn. Maar ook daar is niet veel aanbod in te vinden (niets wat verzend of in de buurt zit).  Mocht je er ergens tegen komen, laat het even weten 🙂  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus (aangepast) 3 uren geleden, Evee zei: Of zijn ze gestopt met die te maken? Klopt, ze worden helaas niet meer gemaakt. Bij mij zijn de catcubes succes nr. 1. Er wordt hier veel gebruik van gemaakt.  https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/katten-accessoires/m2139356118-beezteez-cat-cubes-kattenkrabpaal-kattenspeelgoed  Op laten sturen? Deed ik de meeste keren ook. Soms kon ik ze ophalen in de buurt maar dat is een toevalstreffer. 5 augustus aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Ik heb alle cat cubes die nog in omloop zijn opgekocht denk ik 😂 ik heb op Marktplaats een notificatie aan staan, ze worden nog wel geregeld aangeboden. Wel minder dan een paar jaar geleden. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Ik heb er een voor je @Evee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 augustus Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus Die van de link van To heb ik gemaild. Maar nog geen reactie. Ik heb ook geen idee of dat bedrag voor alles samen is of los en of ze ze wel of niet wil verzenden. Ik hou die van jou in gedachten Marjolein, mocht het via marktplaats niets worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 augustus Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus Die van marktplaats wil niet verzenden en ophalen in Groningen is wel heel ver 😂 Mocht je van jouw cat cube afwillen, heel graag, @Marjoleink ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus Zippi huisjes zijn misschien een alternatief? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus 56 minuten geleden, Evee zei: ophalen in Groningen is wel heel ver 😂 Gemiste kans😉  Nou @Dollie inslaan dan maar😅😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus Hahah ik had deze al gespot een paar weken geleden maar ik heb er echt al veel en geen tijd om ze op te halen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus 12 uren geleden, Evee zei: Die van marktplaats wil niet verzenden en ophalen in Groningen is wel heel ver 😂 Mocht je van jouw cat cube afwillen, heel graag, @Marjoleink ! Je mag hem hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 augustus Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus Op 7-8-2024 om 20:01, Marjoleink zei: Je mag hem hebben. Ik stuur je een berichtje 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Hihi, ik zoek er ook nog, maar had idd ook gezien dat ze niet meer worden gemaakt. We zullen eens verder zoeken, er zijn vast we goede alternatieven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Ik heb er indertijd ook meerdere aangeschaft en de laatste maanden slapen ze er steeds in. Ook overdag. ik vind dat ideaal omdat ze dan warm zitten als het buiten koud is. Als het warm is, liggen ze er bovenop. Ik heb er wat achter elkaar staan zodat ze er ook doorheen kunnen rennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Op Marktplaats staan er 12 te koop in Leiden, 25 euro per stuk, wel alleen ophalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Amersfoort staan er 3.  Beeztees cat cubes: 2x sleep en 1x Dinner. Is inclusief 1 kussentje en exclusief kattenvoerbakjes die er oorspronkelijk bij zaten. prijs van €50 is voor de set van 3. Los van elkaar voor €20 per cube.  vanaf vandaag. Spatie ertussen. Dus cat cubes, anders zie je hem niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.