Ga naar inhoud

Inrichting buitenverblijf


Aanbevolen berichten

Zandbak, tunnels, zitplekjes om in en op te zitten. Een schuilhok.

Verder dat wat ze zelf leuk vinden, zoals sloopmateriaal. Dat is wat er bij mij in staat, naast natuurlijk de waterbak en toiletbak.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bobbyonthefloor zei:

Genoeg ruimte om te rennen😊 

Ik heb ook een soort brug en daar zitten/liggen ze heel vaak. Staat op een catcube en loopt naar het schuilhok. Verder nog een plank als soort wipwap. Vinden ze hier ook geweldig.

Ik zie Fluffy en Pip echt bijna nooit rennen. Meestal liggen ze ergens languit. Zelfs als ze los in de tuin mogen rennen ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze donders zitten en liggen ook meerendeels overdag maar savonds en snachts whaaaaaa. Overal op, over, onderdoor met haasje over springen hihi. Dan zijn konijnen vaak het actiefst. 

Ik had vorig jaar zo.n katten hangmat ding gekocht wat normaal aan de verwarming kan hangen. In dit geval had ik m aan de rugleuning van de bank hangen. Kleine gebruikt m vaak maar Leeuw vond het denk ik te onstabiel.

 

Vorige week een kartonnen doos ondergeschoven en nu zit Leeuw er ook steeds in/op. 🥰

Op de bankleuning, naar de katten hangmat en weer op de grond, door de tunnel naar de brug, 1 er op ander er onderdoor, naar de andere tunnel jump op de paal en het zelfde rondje nog een keer. Kleine noodstop op de pot, knabbeltje hooi en weer door. 

 

 

 

 

 

Wipwap van @bobbyonthefloor lijkt me ook een super idee 😃 fotoooo😇

 

 

aangepast door Lappie2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

zandbakken!!!! vinden ze hier echt geweldig, vooral met dit warme weer is het lekker om in af te koelen. Het liefst ook 1 die een beetje diep is zodat ze er ook lekker in kunnen graven.

 

Verder huisjes waar ze op kunnen springen en/of in kunnen zitten, wat wilgen takken of spelletjes (je kan een ketting maken met lekkernijnen eraan, een wc rol vullen met wat kruiden, een eierdoos vullen, of al gemaakte speeltjes voor konijnen als een bal waar snoepjes uit komen als ze er mee gaan rollen.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, mammafelina zei:

Ik zie Fluffy en Pip echt bijna nooit rennen. Meestal liggen ze ergens languit. Zelfs als ze los in de tuin mogen rennen ze niet.

Hier gaan ze 's avonds na 19.00 uur te keer. Hoewel het dan nog volop licht is. Ik vind het geweldig om te zien. Ze hebben een heel parcour. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn de zoomies vooral in de "vroege" ochtend. Of apekooien, zoals Sofie dat doet. Die gaat volle snelheid door de ren, alsof het een flipperkast is. Ze zet ook tijdens hoge sprongen af tegen de zijwanden, vliegt boven over de schuilhokken, echt een energiek konijn is ze! Heel leuk om te zien en dat compenseert dan ook echt wel dat ze schuw is. Ik vermoed ook dat er misschien iets (een kwart ofzo) wild konijn in zit, misschien. Zo gedraagt ze zich wel 😅

 

Voor haar is dus een parcours in de ren wel fijn.

Brenda is de fanatieke graver op het moment.  Harold wil juist graag wat rustigere ligplekjes. Hij zit als de dames druk zijn meestal in een cat cube hooi te eten. 

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .