bobbyonthefloor Geplaatst: 15 november Delen Geplaatst: 15 november Op 14-11-2024 om 08:20, MarieElsa zei: Erger me er sws aan wat voor een troep in sommige dierenwinkels nog wordt verkocht: van die likstenen of yoghurtdrops. Ik was vd week bij Welkoop, verkopen ze daar ook van die broodjes in felle kleuren oranje en groen van een bekend merk wat konijnen dingen verkoopt. Ik was hogelijk verbaasd. Ik stond op het punt om er iets van te zeggen maar......... #waaromdurfiknounooitzoiets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: 15 november Auteur Delen Geplaatst: 15 november 15 uren geleden, bunnyempress zei: Kan dat het timothy is - dat is eiwitrijker. Hier willen ze dat dus niet. Elke keer als ik zo'n wilgentunnel koop, laten ze het speciale hooi wat er in zit links liggen... maar goed, ze knagen er wel altijd met veel plezier op, dus ik blijf ze maar kopen, de grootste versie. En dan stop ik er ons eigen hooi in. Dat vreten ze echt. Meer dan hun eigen formaat aan hooi, per dag. Timothy is juist minder eiwitrijk dacht ik altijd, dat zijn van die lange groene stugge stengels. Die vreten ze hier niet namelijk, of nouja, Ellie niet. Die snuft eraan en gaat dan verontwaardigd ergens anders zitten. Ik heb het idee dat het 3e snede hooi is, dat is vaak wat eiwitrijker, groener, verder en zachtere stengels (goede omschrijving dit hahaha). Maar wel herkenbaar met de wilgentunnels, erg he dat we ze dan toch blijven kopen xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: 15 november Auteur Delen Geplaatst: 15 november 52 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Ik was vd week bij Welkoop, verkopen ze daar ook van die broodjes in felle kleuren oranje en groen van een bekend merk wat konijnen dingen verkoopt. Ik was hogelijk verbaasd. Ik stond op het punt om er iets van te zeggen maar......... #waaromdurfiknounooitzoiets Vreselijk! Die broodjes heb ik ook weleens zien liggen, ik snap ook echt niet dat mensen die kopen. Ik krijg ook weleens van vrienden of familie 'snoep' voor de konijnen, bedank altijd vriendelijk maar moet eerlijk zeggen dat dat 9/10 keer weggaat... Jammer is dat he, misschien kun je ze achteraf nog een mailtje sturen. Maar ik snap ook dat je jezelf de moeite (en frustratie) wil besparen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.