Ga naar inhoud

Elsa weer in de lappenmand - konijn met maagzweer en alvleesklierontsteking

Aanbevolen berichten

We hebben twee extra camera's sinds kort. De ene noem ik de plee-cam.. maar zo mag ik hem niet noemen van mijn man. De "BunnyHouse" cam zit in het hok, zodat ik kan zien hoe ze keutelen. Verder hebben een bovenaf-view van zo'n beetje de hele ren (die hadden wel al, maar is vervangen door een betere camera) en de laatste zit op konijnen hoogte. De bedoeling was dat die laatste leuke filmpjes zou geven, maar ons gaas reflecteert, dus mijn man moet die nog ergens anders gaan hangen. Al zie ik Scarlett dus wel tegen het hek aan verlangend kijken naar de rest van de tuin. Nieuwe nachtzicht is ook stukken beter.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem aan als we langer dan 4 uur van huis zijn. Geen geweldige kwaliteit maar ik zit er ook continu op te kijken ghighi. Elke paar minuten gaat het signaal af dat er "een persoon" gedetecteerd is. 9 van de 10 keer is dat Kip die voorbij vliegt😂😂 Maar ook heel vaak de boys die saai water gaan drinken of Leeuw die echt een UURRR languit ligt te knorren voor het bed🙄 De kleine komt dan even bij hem kijken maar gaat vaak weer zijn eigen gang of hij blijft hem net zo lang likken tot Leeuw opstaat, uitrekt en naar de wc hobbelt😜 En dan gaan ze achter de bank ..  uit het zicht en blijft de cam gefocust op fladderende, etende of badderende Kip. 

Als ik thuis kom pakt de cam nog even 2 hele happy bunnies met de binkies omdat ze wat te knabbelen krijgen ghighi

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geweldig! Ik zie ze hier ook heel vaak rond de tijd dat ik ze normaal naar buiten laat voor het deurtje gaan zitten wachten. En idd 2 Binkiende konijnen als ik er dan 'eindelijk' aan kom. Mijn favoriete filmpjes op dit moment zijn de 'volle maan'. Christoffel heeft er een handje van om met zijn grote witte bips precies zo te gaan zitten voor de camera xD krijg echt de slappe lach van hem.

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://drive.google.com/file/d/1mLlHDTHeGdSiNfSkF5VLoXzthUj7hOWm/view?usp=drivesdk Christoffel zijn volle maan view haha, zulke beelden komen ongeveer 10 keer per dag voorbij. Alsof hij het erom doet.

Ennnn dag 2 vandaag zonder medicijnen en mevrouw blijft vrolijk knagen!! Heb haar nog niet kunnen betrappen op een pijnreactie. We staan er echt van te kijken hier ❤️

• Vind ik leuk 4
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .