bunnyempress Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober We hebben twee extra camera's sinds kort. De ene noem ik de plee-cam.. maar zo mag ik hem niet noemen van mijn man. De "BunnyHouse" cam zit in het hok, zodat ik kan zien hoe ze keutelen. Verder hebben een bovenaf-view van zo'n beetje de hele ren (die hadden wel al, maar is vervangen door een betere camera) en de laatste zit op konijnen hoogte. De bedoeling was dat die laatste leuke filmpjes zou geven, maar ons gaas reflecteert, dus mijn man moet die nog ergens anders gaan hangen. Al zie ik Scarlett dus wel tegen het hek aan verlangend kijken naar de rest van de tuin. Nieuwe nachtzicht is ook stukken beter. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 24 oktober Delen Geplaatst: 24 oktober Ik heb hem aan als we langer dan 4 uur van huis zijn. Geen geweldige kwaliteit maar ik zit er ook continu op te kijken ghighi. Elke paar minuten gaat het signaal af dat er "een persoon" gedetecteerd is. 9 van de 10 keer is dat Kip die voorbij vliegt😂😂 Maar ook heel vaak de boys die saai water gaan drinken of Leeuw die echt een UURRR languit ligt te knorren voor het bed🙄 De kleine komt dan even bij hem kijken maar gaat vaak weer zijn eigen gang of hij blijft hem net zo lang likken tot Leeuw opstaat, uitrekt en naar de wc hobbelt😜 En dan gaan ze achter de bank .. uit het zicht en blijft de cam gefocust op fladderende, etende of badderende Kip. Als ik thuis kom pakt de cam nog even 2 hele happy bunnies met de binkies omdat ze wat te knabbelen krijgen ghighi 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: 24 oktober Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober Haha geweldig! Ik zie ze hier ook heel vaak rond de tijd dat ik ze normaal naar buiten laat voor het deurtje gaan zitten wachten. En idd 2 Binkiende konijnen als ik er dan 'eindelijk' aan kom. Mijn favoriete filmpjes op dit moment zijn de 'volle maan'. Christoffel heeft er een handje van om met zijn grote witte bips precies zo te gaan zitten voor de camera xD krijg echt de slappe lach van hem. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: zondag om 16:48 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 16:48 https://drive.google.com/file/d/1mLlHDTHeGdSiNfSkF5VLoXzthUj7hOWm/view?usp=drivesdk Christoffel zijn volle maan view haha, zulke beelden komen ongeveer 10 keer per dag voorbij. Alsof hij het erom doet. Ennnn dag 2 vandaag zonder medicijnen en mevrouw blijft vrolijk knagen!! Heb haar nog niet kunnen betrappen op een pijnreactie. We staan er echt van te kijken hier ❤️ 4 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: zondag om 17:35 Delen Geplaatst: zondag om 17:35 Echt fijn om te lezen dat het nu zo gaat, dan merk je pas hoe onrustig het is om zieke konijnen te hebben. Want je blijft zoeken, gaat het echt goed? Probeer vooral nu weer te genieten, ik weet het, dat duurt wel even. Maar wel super belangrijk! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: zondag om 18:25 Delen Geplaatst: zondag om 18:25 Oh wat enorm fijn. Opgelost! Helaas kan ik de volle maan bips niet zien - ik krijg te horen dat ik geen toestemming heb. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: zondag om 18:37 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 18:37 Ah ik heb de toestemming aangepast, als het goed is zou die nu moeten werken! Maar idd zo fijn, het geeft/gaf inderdaad zoveel onrust. Heb vandaag weer heel leuk met ze gespeeld. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: maandag om 06:49 Delen Geplaatst: maandag om 06:49 Grappig filmpje! Fijn dat het weer goed gaat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: maandag om 09:04 Delen Geplaatst: maandag om 09:04 14 uren geleden, MarieElsa zei: Ah ik heb de toestemming aangepast, als het goed is zou die nu moeten werken! Maar idd zo fijn, het geeft/gaf inderdaad zoveel onrust. Heb vandaag weer heel leuk met ze gespeeld. Zag vanochtend konijnen-kont. Haha! Leuk ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.