Ga naar inhoud

Discussietopic dierenartsen voor konijnen 2024


Aanbevolen berichten

Hi bunny moms and dads,

ik ben met Fifty bij zijn nieuwe dierenarts MAASWIJK  Spijkenisse….castratie geweest en heb hem met een gerust hart vanmorgen achter gelaten.Ben per whatsapp op de hoogte gehouden en zelfs wat foto’s van de eerste momenten wakker 🥰

verder ben ik heel tevreden over vooraf informatie ingreep en nazorg informatie is op papier gezet aan fifty met zijn naam in de tekst….🥰en behandeld arts staat genoemd in informatie en vanmorgen een fijn ontvangst met

welkom fifty….

En maandag voor een kosteloos bezoek ook eerst een testikel check om vandaag de operatie te kunnen uitvoeren.super lieve assistent met zelf ook konijnen en kon aan Fifty merken dat hij minder gestrest was als bij andere dierenarts praktijk 🥰

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2024 om 23:38, sann1991 zei:

Nou onze ervaring is toch wel anders met beekzicht. Kom er nooit weer zowel met hond als konijnen niet. 

Dan maar nog niet gesproken over de assistente C. 

Als je een secon opinion wil laten doen bij een andere dierenarts, en je wil graag het patiënten dossier mee, omdat het om leven of dood gaat, en ze je dood leuk vertellen dat daar 3 dagen voor staat. 

Kan nog wel even zo door gaan.. dus nee vind ze niet aan te raden helaas.

Ik heb ze zelf moeten vertellen aan de hand van dit konijnen forum dat mijn konijn wel eens rhinoliet kon hebben, nou fotos gemaakt maar de zoveelste keer medicijnen.

En wat bleek inderdaad rhinoliet.

Ik heb ons konijn helaas bij een andere dierenarts laten inslapen waar het niet zo kil en wel warm was, en waar de assistente wel fatsoenlijk was. 

 

Wat naar dat jij hier zo slechte ervaringen hebt moeten maken.. Over de assistente ben ik het met jee eens helaas. Verder kan ik mij gelukkig niet vinden in je verhaal. Vind het heel sneu voor jouw nijntje 😔

 

Welke andere praktijk zou jij aanbevelen voor mensen in onze regio/naar welke praktijk ga je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

heel vervelend 🙁

maar ik had een hele kille ervaring bij perzikgaard dus ben daar voor deze operatie niet geweest en heb vanaf het eerste telefooncontact een heel goede ervaring bij MAASWIJK gelukkig 🤭

ben zojuist gebeld door de konijntjes assistente hoe het met Fifty gaat 🥰🥰super lief 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Gina_ zei:

Wat naar dat jij hier zo slechte ervaringen hebt moeten maken.. Over de assistente ben ik het met jee eens helaas. Verder kan ik mij gelukkig niet vinden in je verhaal. Vind het heel sneu voor jouw nijntje 😔

 

Welke andere praktijk zou jij aanbevelen voor mensen in onze regio/naar welke praktijk ga je nu?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Fifty zei:

Hi

heel vervelend 🙁

heb vanaf het eerste telefooncontact een heel goede ervaring bij MAASWIJK gelukkig 🤭

ben zojuist gebeld door de konijntjes assistente hoe het met Fifty gaat 🥰🥰super lief 

voor vragen wordt er snel gereageerd per mail of app en aan de telefoon en tijdens bezoek goed geïnformeerd voor mijn gevoel 🤭

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het topic waar deze berichten stonden is echt alleen voor het doorgeven van konijnkundige dierenartsen, niet voor discussies. Vandaar dat ik het verplaatst heb. 

 

Wil je een dierenarts doorgeven, geef dan netjes naam, plaats enz. door en motivatie waarom. 

Wil je een discussie voeren is daar nu dit topic voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit ook wel de plek is om te delen dat ik baal dat mijn dierenartspraktijk stopt vanaf augustus en ik zelf dus op zoek moet naar een ander.

Ik heb in ieder geval al gemaild of ik de patientendossiers toegestuurd kan krijgen. De kat bijvoorbeeld heeft chronisch medicijnen nodig, die moet ik dan toch ergens anders gaan halen. Er blijf nog wel één praktijk open uit de samenwerking, maar daar ben ik niet zo bekend met de dierenartsen helaas en ik weet nog niet of ik daar klant wil worden. 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee wijzigde de titel naar Discussietopic dierenartsen voor konijnen 2024

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .