Sietske8 Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli Hoevaak maak je het gedeelte waar de konijnen poepen/ plassen schoon. Quote
Cheeta26 Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli 90 procent doen ze in de toiletbak,,die verschoon ik elke morgen Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 12 juli Geplaatst: 12 juli Ze gebruiken een toiletbak (peewee) maar er liggen toch elke dag veel keutels naast de bak. Die bak staat in een hok. Dus de ren blijft schoon. Op de vloer van de ren wel eens een verdwaalde keutel maar geen urine. De zandbak blijft ook schoon. Elke avond veeg ik de keutels even bij elkaar en gooi ze weg. De toiletbak verschoon ik één keer per week. Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli Ik maak iedere dag de 2 bakken schoon en veeg iedere dag de ren met de Franse slag. 1x per week veeg ik alles grondig. Quote
Lappie2 Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli Binnenkonijnen. Om de dag toilet bak. Soms 3 dagen. De verdwaalde joepies die ze zo happy uit floepen overal zo.n beetje elke dag. En 1 keer in de week de grote schoonmaak. Alles aan de kant en met rubberen stoffer zo veel mogelijk weg vegen en dan de stofzuiger erover. Wat gewassen moet worden aan dekentjes etc tussen de 2 a 3 weken. Vandaag is de grote schoonmaak🤪 Quote
Evee Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli Ik poets in ieder geval op woensdag en zaterdag. 2x per week dus. Tussendoor soms ook, maar dat is afhankelijk van bijv. hoe warm het is (kans op myiasis) of de regen in de ren gevallen is en de bakken nat zijn. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli Ik probeer iedere dag uit te vegen, in ieder geval in de ren, het hok laten ze langer schoon. Soms lukt het 1 of 2 dagen niet, maar in iedergeval wel 3 keer per week. 1 keer per week grote schoonmaak, 1 keer per maand gigantische schoonmaak. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 13 juli Geplaatst: 13 juli 5 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: 1 keer per maand gigantische schoonmaak. Ik één keer per jaar. De tegels zijn groen uitgeslagen en spinnenwebben in de ren. Dus deze zomer een keer echt grote schoonmaak. Dan zal ik de konijnen even op moeten sluiten want anders komt er niets van terecht. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.