Ga naar inhoud

Habitat knaagdier bloemen en gras bouquet


Aanbevolen berichten

Hi

Afgelopen donderdag een habitat mix gekocht….ziet er gezellig uit en Fifty is helemaal van de lange andere soorten grassen en kruiden in zijn normale hooi dus dacht laat ik t proberen.

nou hij eet er dus eigenlijk niks van en echt zonde van je geld!!!

trouwens de grootste verpakking own choice premium hooi is echt bagger…kost 11,25 maar Fifty gek op hooi….dit lust ie echt niet…ook niet met de zomermix kruiden erdoorheen 🙈heeft iemand zelfde ervaring en welk hooi behalve timothy is het meest smaakvol voor de nijnen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, hier moesten ze het ook nooit, ook de klein verpakking niet. Ik heb bunny nature, prijs is vergelijkbaar met Timothy, geprobeerd. Dat gaat er wel in. Home friends is al een stuk minder. Er wordt teveel bagger verkocht en alles wat wel gegeten wordt betaal je je blauw aan. Ik weet dat mensen ook wel hooi in balen kopen, maar dat hoef ik echt niet te proberen. Ik ben nog steeds op zoek naar goed betaalbaar hooi. Dus ja hier Timothy hooi of bunny nature, het is niet eens moeizaam hooi eten, het is vooral van slechte kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal altijd pets own choice bij de welkoop, een baal van 4kg. De kwaliteit is wisselend. Het ligt aan de lengte van de sprieten en de structuur. Aan de buitenkant kun je slecht zien wat erin zit. Kluwachtig houden ze hier niet van. Nu heb ik een goede baal waar dikke en dunne sprieten in zitten en wat ik "afpaksprieten" noem. Die vinden ze zo lekker dat de 1 het uit de bek van de ander proberen te trekken. Maar is het een kluwachtige structuur dan blijft het langer liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de webwinkel het pets own choice hooi lange tijd verkocht. Het was vroeger een stuk beter, de laatste 2 jaar ongeveer wisselde het best wel van kwaliteit. Dat heeft helaas ook wel te maken met weersomstandigheden. Ik maak mij ook wel zorgen over de kwaliteit van het hooi van dit jaar....

 

Ik heb het pets own hooi lange tijd zelf ook gegeven aan de konijnen maar ben een paar jaar geleden overgestapt naar het bunny nature vers gras hooi. Daar eten ze zoveel meer hooi van en die kwaliteit is wat stabieler. Dat is wel een heel stuk duurder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik gaf altijd ss hooi omdat mijn konijnen gevoelig waren voor haakjes wilde ik wat stugger hooi. Deze was erg prijzig dus ben ik voor een alternatief gaan zoeken. Ik geef nu tijssen Timothy hooi. Voor 6,85 een 1,5 kilo zak online bij gropets. De mijne is er gek op. Ik haal er meestal 3 en bestel gelijk voer of bodembedekking. Ik was vorige keer 4,95 voor verzendkosten kwijt, maar staat me bij dat het boven de 50 gratis is.

aangepast door Dark en Stormy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2024 om 11:41, Cheeta26 zei:

Ik haal altijd pets own choice bij de welkoop, een baal van 4kg. De kwaliteit is wisselend

Hier hetzelfde. Soms ziet het er mooi groen uit maar de laatste paar balen helaas niet. Timothy hooi van versele laga is wel mooi groen. Ik keek nog naar kruidenhooi eigen merk daar. Dat zag er merkwaardig uit. Het blijft een natuur product uiteraard.

Net wat @Evee ook zegt, zorgen om de kwaliteit van hooi.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .