Evee Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli wist je dat... Bunnybunch jarig is! En al 19 jaar bestaat 🎂🥳 8 Quote
mammafelina Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli Woehoe!!! Gefeliciteerd met 19 jaar Bunnybunch 🥳🥳🥳 Quote
Lappie2 Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli 🎉🎊🥳🥳🥳🥳🥳🥳 whoop whoooopppp💪🥳 Gefeliciteerd BB en op naar de volgende 19 jaar 😊🎉 Quote
Miekmoek Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli Gefeliciteerd! Dat wordt een groot feest volgend jaar? 😁🥳🥳🥳 Quote
Kolino Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli Gefeliciteerd! Dat is een hele prestatie, doe er nog maar een paar jaar bij! Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het eerst ben gaan meelezen. Heeft wel even geduurd voor ik lid werd hoor. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli 29 minuten geleden, Kolino zei: Heeft wel even geduurd voor ik lid werd hoor. En zelfs Moderator - met zeer veel kennis - geworden! Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 8 juli Geplaatst: 8 juli Beetje laat, maar gefeliciteerd 🥳 !!!!! Quote
BaasjevanBrownie Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november Wauw! Oke voor komende juli moeten we dan maar een grote BB party organiseren om 20 jaar te vieren 😉 1 1 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.