ricksem Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Hoi, in februari is helaas boudewijn vriendinnetje daantje overleden En 15 augustus ga ik boudewijn opnieuw koppelen bij flappus het heeft wel even geduurd helaas Gr Rick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 23 uren geleden, ricksem zei: het heeft wel even geduurd helaas Inderdaad zeggen ze altijd niet langer dan drie maanden wachten om weer te koppelen. Maar er kunnen omstandigheden zijn dat het niet mogelijk is. Fijn dat je het weer gaat proberen. Altijd spannend wie de nieuwe vriendin wordt. We horen het wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Sterkte met het verlies. Hoe gaat het met Boudewijn? Heeft hij er last van alleen te zijn, of gaat het wel redelijk? Wel fijn dat de afspraak voor de koppeling staat, al is het nog eventjes wachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Sterkte met het verlies van Daantje. Nog even wachten dus voor Boudewijn, maar straks weer een nieuwe liefde. ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Leuk je weer op het forum te zien! Maar verdrietig dat Daantje er niet meer is. Het duurt nog even, maar het is wel een leuk vooruitzicht dat Boudewijn in augustus weer een nieuw vriendinnetje krijgt. Laat je het ons weten als het zo ver is? Ik ben benieuwd met wie hij thuiskomt, jij vast ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli Ik ken je nog niet maar aan de wortelen te zien een oude rot in 't vak😉 Succes met alles. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 17 augustus Delen Geplaatst: 17 augustus Sterkte met het verlies❤️🩹. Hoe is de koppeling gegaan? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.