Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat kunnen konijnen je een stress bezorgen. Vannacht (het was na 00.00 uur) ging ik de groentenbak brengen en dat doe ik elke avond heel laat of liever gezegd elke morgen vroeg.

Natuurlijk komt Flo er gelijk aanstormen. Maar geen Rosie te zien. Het eerste wat ik dan denk: ontsnapt? Maar dat kan niet in een afgesloten ren. Gestolen? Dat kan wel. Als er kinderen zijn, kan ik een slot erop doen maar normaal doe ik dat niet. Ik overal kijken maar niets te zien. Ik rammel heel lang met de lijnzaadbrokjesbus maar geen reactie. Flo ging al tegen me opstaan met zijn pootjes zo van: nou komt er nog wat van? Ik alle catcubes nagekeken. Ik heb er een paar aan elkaar gekoppeld staan en ja hoor: in een ervan lag Rosie. Ik de drie catcubes scheef gehouden en moest ze er wel uit rollen. Ze bleef stil op de grond zitten. Hmmm.

O drama. Dochter niet thuis die voor 200% stressbestendig is. Ik ga naar Rosie toe en geef haar een brokje en dat eet ze op. Tweede brokje ook. Ze kwam niet naar de groentenbak toe. Toen maar een druivenblad voor haar neergelegd en dat ging ze eten. Nog wat Johannesbrood rondgestrooid. Toen ben ik weggegaan. Ze gaat toch geen koni(j)n(e)ginne allures krijgen? Vanmorgen kwam ze gelukkig weer.

Ik denk dan:  ben je soms stokdoof of ben je toch gevoelig voor...?

Het waaide hard en ik heb toch de onderste voorzetramen weer bevestigd. Zo handig met die sluitingen. Fluitje van een cent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Wat kunnen konijnen je een stress bezorgen. Vannacht (het was na 00.00 uur) ging ik de groentenbak brengen en dat doe ik elke avond heel laat of liever gezegd elke morgen vroeg.

Natuurlijk komt Flo er gelijk aanstormen. Maar geen Rosie te zien. Het eerste wat ik dan denk: ontsnapt? Maar dat kan niet in een afgesloten ren. Gestolen? Dat kan wel. Als er kinderen zijn, kan ik een slot erop doen maar normaal doe ik dat niet. Ik overal kijken maar niets te zien. Ik rammel heel lang met de lijnzaadbrokjesbus maar geen reactie. Flo ging al tegen me opstaan met zijn pootjes zo van: nou komt er nog wat van? Ik alle catcubes nagekeken. Ik heb er een paar aan elkaar gekoppeld staan en ja hoor: in een ervan lag Rosie. Ik de drie catcubes scheef gehouden en moest ze er wel uit rollen. Ze bleef stil op de grond zitten. Hmmm.

O drama. Dochter niet thuis die voor 200% stressbestendig is. Ik ga naar Rosie toe en geef haar een brokje en dat eet ze op. Tweede brokje ook. Ze kwam niet naar de groentenbak toe. Toen maar een druivenblad voor haar neergelegd en dat ging ze eten. Nog wat Johannesbrood rondgestrooid. Toen ben ik weggegaan. Ze gaat toch geen koni(j)n(e)ginne allures krijgen? Vanmorgen kwam ze gelukkig weer.

Ik denk dan:  ben je soms stokdoof of ben je toch gevoelig voor...?

Het waaide hard en ik heb toch de onderste voorzetramen weer bevestigd. Zo handig met die sluitingen. Fluitje van een cent.

Ooooow ooooow wat een stress😒

Kijken wat ze van8 gaat doen. Lekker chill en wachten op diner op bed of gewoon weer normaal... 

 

Misschien had ze toch een klein beetje kou gevat door de tocht/wind. 

 

Leuke woordspeling 😂

 

Vertel je morgen hoe ze van8 deed? 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Kolino zei:

Ik ben ook wel benieuwd, het klinkt in mijn oren als een konijn die moeite had met de warmte. Zo oud is Rosie nog niet, toch?

Kijk, daar had ik nou niet aan gedacht. Maar welke oen gaat dan op stro in een catcube liggen? Dan ga je toch voor dat gaas zitten waar de wind doorheen komt?

Maar ja konijnen reageren wel eens vreemd. 

Rosie en Flo zijn beide van maart 2021 volgens het paspoort. Dat jij dat weet! Dus drie jaar.

 

Net wezen voeren en Rosie sprong een gat in de lucht. Wat een dramaqueen. Maar wellicht had je gelijk met de warmte.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .