Ga naar inhoud

Tips voor Speelgoed voor 2 konijnen


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

We hebben 2 konijnen die binnen gewoon lekker vrij rondhupsen. We willen wat extra speelgoed voor ze aanschaffen, maar merken als het te klein is ze er beide wat mee willen en dan ruzie krijgen er om omdat ze beide precies met hetzelfde stukje willen spelen.

 

Heeft iemand tips wat ze echt leuk vinden en groot/goed genoeg is voor twee konijnen om beide mee te spelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, BasR zei:

Goedenavond,

 

We hebben 2 konijnen die binnen gewoon lekker vrij rondhupsen. We willen wat extra speelgoed voor ze aanschaffen, maar merken als het te klein is ze er beide wat mee willen en dan ruzie krijgen er om omdat ze beide precies met hetzelfde stukje willen spelen.

 

Heeft iemand tips wat ze echt leuk vinden en groot/goed genoeg is voor twee konijnen om beide mee te spelen?

Alles wat ik nieuw koop of maak is eerst van de kleine🙈 Dat is volgens mij de enige keer dat er rangorde heerst😂

 

Als de Leeuw erbij wil dan maakt de kleine heel duidelijk dat het van hem is en gelukkig is Leeuw zo lief om het maar te laten tot een paar dagen en dan mag hij het ook en gaat dan ook driftig met zijn kin erover.

Ruzie heb ik hier nog niet gezien. (Even afkloppen)🙏

 

Misschien in jouw geval van alles 2 kopen? Kunnen ze ook geen ruzie maken.🤔

 

Grote dingen... Tunnel, wilgenbrug, kartonnen doos is hier een hit, snuffel mat was een hit totdat de kleine het is gaan slopen de afgelopen dagen 😖 Had zelf een bedje gemaakt en dat vinden ze geweldig... Samen liggen. 

 

Ik heb hier ergens een topic geopend over binnenkonijnen en hoe de ruimte er uitziet daar kun je wel zien wat ze hebben. 

Zou ook heel leuk zijn om zelf een foto te plaatsen want behalve van mij zijn er nog geen foto,s🙈

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .