Bunnielove Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni Mijn konijnen bijten muggenschuif raam stuk. Nu had ik misschien gedacht aan plexiglas of van dat benzinegaas(zou metaal zijn) kunnen ze niet kapot bijten, maar hoe bevestig je dit? Iemand ervaring mee? Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 6 uren geleden, Bunnielove zei: muggenschuif raam Is dit Belgisch? Grappig woord. Wij noemen dat een hor. Zit dat hor in hun ren? Aan de binnenkant? Ik heb klemmetjes aan mijn ren en kan het plexiglas daar mee vast zetten. Dat zit aan de buitenkant. Anderen nemen plexiglas en boren - of laten boren - er gaatjes in en maken het vast met tie-wraps. Quote
Lio en Leia Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni 36 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Is dit Belgisch? Of vliegenraam 😅 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 juni Geplaatst: 9 juni Ik heb gaatjes geboord in het plexiglas en met tie wraps vast gemaakt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.