Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De mannen laten beiden weer de Beaphar strategische in de bak liggen. Versele schrokken ze daarentegen op als koek.

Nu moet ik weer nieuw voer bestellen. Wat denken jullie? Overstappen naar Versele of toch weer een 5 kilo zak Beaphar bestellen? 

Zit er veel verschil tussen de samenstelling van Beaphar en Versele? Leeuw heeft bij beiden weinig tot geen last van 💩

Geplaatst:

Ik heb kort gekeken naar de samenstelling, gekeken naar vezels en eiwitten. Daarop scoort beaphar wat beter, maar Versele Laga valt binnen de marges van een goede brok. Dus als ze die gewoon goed eten, dan is dat een prima keuze.

Geplaatst:
1 uur terug, happy211 zei:

Ik heb kort gekeken naar de samenstelling, gekeken naar vezels en eiwitten. Daarop scoort beaphar wat beter, maar Versele Laga valt binnen de marges van een goede brok. Dus als ze die gewoon goed eten, dan is dat een prima keuze.

Dankjewel voor het uitpluizen ❤️🤗🤗. Dan bestel ik vandaag de Versele. Ze eten Beaphar wel maar de ene keer alles en de volgende dag bijna niks. En door dat bijna niks eten zit Leeuw weer met zijn buik en stoelgang te hannesen.

Met Beaphar laten ze het vaak nog een paar uur staan en met Versele vliegen ze erop af en is het bakje al leeg voor ik de deur uit ben.

Enige minpunt met Versele is dat er zoveel gruis blijft liggen. Beaphar heeft dat totaal niet. Ze zitten dan beiden met zo.n groen bruin neusje.

En Beaphar ruikt veel lekkerder😜

Geplaatst:

Beetje laat met reactie, maar die versele die jij geeft is prima. Gaat dan wel puur om sensitive. Die heeft wel een meerwaarde tov care+, vind ik.

Mij maakt het wel boos soms wat voor troep ze in brokken gooien. Konijnen zijn geen afval machines waar je alleen maar prut uit de industrie in gooit.

Geplaatst:
52 minuten geleden, Kolino zei:

Beetje laat met reactie, maar die versele die jij geeft is prima. Gaat dan wel puur om sensitive. Die heeft wel een meerwaarde tov care+, vind ik.

Mij maakt het wel boos soms wat voor troep ze in brokken gooien. Konijnen zijn geen afval machines waar je alleen maar prut uit de industrie in gooit.

Dankje 😊 Ik heb adult en sensitive gekocht.  En ga dat mixen met care+ die nog over is. Sinds Leeuw alleen nog maar Versele eet blijft zijn kak niet aan zijn kont plakken. Kleine knabbelt van alles wat. Leeuw laat care+ dus merendeels liggen voor de kleine hihi.

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .