Dagmar Geplaatst: 1 april 2008 Delen Geplaatst: 1 april 2008 Hoi hoi, Ik heb een aantal volwassen konijnen. Ik denk niet dat ze ooit geënt zijn, waar zou ik ze alsnog tegen moeten enten? Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 1 april 2008 Delen Geplaatst: 1 april 2008 Myxomatose en VHD. De meeste dierenartsen hebben rond deze tijd van het jaar speciale inentingsdagen voor konijnen, daarvoor neem je het beste contact op met je eigen dierenarts. Inenten is wel belangrijk omdat behandeling voor deze ziekten moeilijk tot onmogelijk is, en de konijnen een zeer nare dood kunnen sterven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 1 april 2008 Delen Geplaatst: 1 april 2008 inenten voor myx dient zeker 2 keer per jar te gebeuren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dagmar Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2008 Oke heel erg bedankt! Ik laat onze dierenarts het meteen bestellen, dan zijn ze hopelijk over 2 dagen allemaal geënt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten