Ga naar inhoud

Koppelen op karakter


Aanbevolen berichten

Tja, de afweging tussen rust en eenzaam en stress van telkens mislukte koppelingen is best wel lastig. Maar ik snap het advies wel.

Die deugnieten hier komen mij echt zoeken als ik er niet ben, ook al zijn ze met z'n tweetjes. ๐Ÿ˜…. Dus als mens ben je ook echt wel belangrijk voor hem hoor.

Ik denk dat het dat wel helpt. Ik hoop dat hij snel opknapt. Veel succes bij de DA. Die zou je trouwens ook wel om advies kunnen vragen, misschien weet hij/zij wel een goede stek voor moeizamere koppelbare konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenarts had inderdaad nog een adresje. Eerst maar even opknappen en bijkomen. Dark heeft een verstopping (volle maag) en daarbij ook wat haakjes. *pluizige flappie* heeft hij nog geen last van, maar de DA wilde ze toch slijpen. Vind dat persoonlijk best spannend. Een konijn met een verstopping onder narcose leggen. Maar volgens de DA kon dat geen kwaad. We waren er immers vroeg bij. Ik mag hem vanavond ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was hij nog wat duf en ging het dwangvoeren moeilijk. Ik durfde ook niet teveel te geven dus heb er extra water en prozyme aan toegevoegd en zo veel mogelijk jn kleine beetjes en dan wat vaker op de dag. Vanmiddag kwamen er wat inimini muizenkeutels. Vanavond 4 / 5 grotere keutels. En een grote bonk plakpoep. Hij is nog niet de oude en eet nog niet zelfstandig maar ik heb er vertrouwen in dat hij er weer bovenop komt. We gaan in iedergeval de goede kant op. Het dwangvoeren ging net al makkelijker dus ik denk dat hij langzaam zin in eten gaat krijgen.

Lief dat je het vraagt. Wat een zorgen altijd als ze ziek of niet happy zijn. Ik denk dat ik zo een goede tijden slechte tijden bunny serie kan maken ๐Ÿ˜…

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat er alweer vooruitgang zit in de keutels en het eten. Nooit leuk als ze ziek zijn, maar ik heb liever dat er een romantische komedie komt voor Dark.

Eerst een vijftal verkeerde vrouwen, maar dan... de ware liefde โค๏ธ. Aangezien je die mislukte al hebt gehad, kunnen we gelijk gaan draaien naar lievelijke romantische scene's.

Hopelijk zie je vandaag lekker meer herstel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedoe, en dan ook nog ziek.

ย 

Ik had voor mijn konijnen contact met de Konijnenherberg in Moergestel. Daar hebben ze een overschot aan voedsters. Rammetjes kunnen binnen een week gekoppeld worden. Voedsters komen op een wachtlijst omdat er geen rammetjes zijn.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .