Ga naar inhoud

Ruimte binnenkonijnen


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Mijn eerdere buitennijn is sinds oktober een binnennijn en na een succesvolle koppeling 3 weken geleden heeft hij weer een partner! Schat van nijntje… helaas poept en plast ze nog niet altijd in de kattenbak. Dus vooral bezig met alles opstofferen of stofzuigen/schoonmaken 🫣

 

Ze zitten in de woonkamer met toegang gang, keuken en, indien het weer toelaat, de tuin. 

 

https://share.icloud.com/photos/0f0YAzxcZYuNVEHWFCVI6XhlA 
 

 

 

aangepast door Dee_Dee
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Dee_Dee zei:

Mijn eerdere buitennijn is sinds oktober een binnennijn en na een succesvolle koppeling 3 weken geleden heeft hij weer een partner! Schat van nijntje… helaas poept en plast ze nog niet altijd in de kattenbak. Dus vooral bezig met alles opstofferen of stofzuigen/schoonmaken 🫣

 

Ze zitten in de woonkamer met toegang gang, keuken en, indien het weer toelaat, de tuin. 

 

https://share.icloud.com/photos/0f0YAzxcZYuNVEHWFCVI6XhlA 
 

 

 

Wat een heerlijkheid zeg! Ook al zo mooi!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou eindelijk niet vergeten om foto.s te maken haha. 

 

 

Behalve de houten brug hebben ze zelf alles een ander plekje gegeven🤪 en overal gestrooid. Is altijd een teken dat het tijd is om flink op te ruimen. 

 

De kleine wil schijnbaar zijn eigen toilet zoals jullie kunnen zien😵 

En Leeuw heeft poepwerpen als nieuwe hobby🥴🤣🤣 Weer eens iets nieuws van beiden boeven.

IMG-20240719-125219.jpg

IMG-20240719-125232.jpg

IMG-20240719-125301.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En na het opruimen.🥵

 

Kleed flink geschrobd waar de kleine zijn toilet van had gemaakt en een puppy mat onder gelegd plus een teiltje waar hij hopelijk zijn behoefte in zal doen 🤞🤞

 

Had bank matras omhoog gegooid en dat vond hij super leuk om op te springen en vanaf te glijden. Leeuw dacht ook dat het heel leuk is maar bij nader inzien toch maar niet gedaan. Wel super schattig hoe hij daar staat te bedenken hoe hoog het is en of hij het kan🥰

 

Hij begint echt vorm te krijgen nu.

 

Op dit moment krijgt hij een kappers beurt op het balkon door dochter. Want hij verhaard nog enorm. Overal vliegt Leeuw buiten langs de ramen na het uitkloppen van alle kleedjes en dekentjes🤣🤣

IMG-20240719-135355.jpgIMG-20240719-125328.jpgIMG-20240719-135438.jpgIMG-20240719-135402.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 9-4-2024 om 17:42, Lappie2 zei:

Via postimage. Daar kun je de foto.s uploaden en dan via delen zie je allemaal links (niet te verwarren met Lynx of de richting 😜) ik gebruik dan de directe link. Die kopieer ik en zet m hier neer bij andere media.

Ik ben net zo slim als mijn telefoon dus duurde ook een tijd eer ik het door had🙈. Alleen filmpjes ben ik nog aan het uitvissen.

Gevonden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Evee zei:

Ik moet stiekem altijd wel een beetje lachen dat de foto's  bijna altijd gemaakt zijn direct na het schoonmaken  van het verblijf 😂 Geen konijn die dat zo netjes houd 😄 

Maar ik geef toe, het ziet er leuk uit!

Ik vind het eerlijkgezegd erg meevallen, het enige dat ze echt vies maken zijn de toiletbakken. De rest houden ze schoon. Af en toe vegen, stofzuigen en kleedjes wassen. maar het is dus niet zo dat ze er een enorme chaos van maken. Het verschilt per konijn, in de opvang heb ik bijvoorbeeld ook een koppel konijnen die alles uit hun verblijf van het trappetje smijten en geen gebruik maken van een toiletbak. Die lijken mij ook ongeschikt om binnen te houden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bunnyandme zei:

ik heb ook binnenkonijnen (op mijn slaapkamer, pretty crazy I know) 

konijnen1.jpg

konijnen2.jpgkonijnen3.jpg

Super gaaf 🤩🥰🥰

Handig die lage bakken zo 😄 waar heb je die vandaan? Heb er naar gezocht maar zijn allemaal te hoog. 

 

 

@Evee eigenlijk valt het best mee kwa zooi. Met Lappie was het altijd 1 grote bende oooooveral. Hij had geen Lava angst dus gooide alles door de kamer inclusief dochters speelgoed, boeken en nog veel meer. Pieste overal op als hij weer bezig was met zijn territorium af te bakenen. Maar met deze 2 is het eigenlijk meerendeels hooi en verdwaalde joepies plus gigaaaa veel haar van Leeuw en Kleine begint nu ook flink wat te verliezen. 

 

Ik ga vandaag schoon maken maar eigenlijk ziet het er net zo uit als de vorige foto,s waar er dus zooi was.

 

Oooow en ze hebben heel sneeky het gat wat ik dicht had gemaakt weer open gemaakt en groter gemaakt. Kleine kon er bijna in 😱

9 maanden hebben ze er niet naar omgekeken en ineens ooooow laten we gaan verbouwen😵 leukkkkk🥴

 

Gelukkig op tijd gezien anders hadden we het dak eraf moeten laten halen om een konijn te zoeken 😂😂😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde niet dat ze het heel vies maken, maar wel rommelig 😄 Niet dat het hier mega veel zooi is hoor, maar als ik konijnen binnen heb is het toch wel meer hooi en haar dan op deze foto's en kleedjes en spulletjes blijven ook niet zo mooi recht liggen na een zoomies bui  😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Evee zei:

Ik bedoelde niet dat ze het heel vies maken, maar wel rommelig 😄 Niet dat het hier mega veel zooi is hoor, maar als ik konijnen binnen heb is het toch wel meer hooi en haar dan op deze foto's en kleedjes en spulletjes blijven ook niet zo mooi recht liggen na een zoomies bui  😂

Hihi ja dat klopt wel 😂

De slaapkamer is in 2en gedeeld. 1 kant konijnen en kip en  andere kant dochter.

3 maal raden aan welke kant de meeste zooi is 🙈 😂 😂 Misschien dat ik daarom de beestenboel netter vind🤪

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om al die foto's te zien. Bij mij hebben ze helaas geen hele bunny space, maar wel lekker de ruimte, al moeten ze die delen met hun huisgenoten (wij zelf dus). Ik heb boven nog een kamer over, maar ik vind het heerlijk om vanaf de bank de hele avond naar ze te kijken. Ik heb wat verschillende foto's, bij ons is het eigenlijk zo dat ze altijd hun hok hebben, als we niet thuis zijn de ren en als we wel zijn gooien we de ren open zodat ze niet bij de tv en de draden kunnen of achter het hok kunnen kruipen, maar wel in de rest van de woonkamer en de bijkeuken lekker kunnen rennen. Ik heb vaak kleden en speelgoed van de action geprobeerd, alleen dit slopen ze niet alleen maar eten ze ook op, dus dat krijgen ze af en toe om op te rennen. Als ik niet thuis ben haal ik het weg. 

Screenshot-20240817-110341-Gallery.jpg

Screenshot-20240817-110442-Gallery.jpg

nu is de situatie weer anders omdat we binnenkort gaan koppelen. Dus damen en heer hebben de afgelopen 3 weken in hun eigen ren gezeten. Dus nu ziet het er zo uit. En inderdaad een schone en een vieze foto haha. Onze bunnys hielden het altijd erg schoon, 1 a 2x per week vegen en elkedag een schoon toilet was voldoende. Nu markeren ze graag hun territorium... ik hoop dat dit minder wordt als ze zijn gekoppeld. Ook al het voer en hooi lift nu buiten het hok waardoor het nog meer rotzooi geeft.  Maargoed, een kleine indruk hoe het hok er bij ons uit ziet.

Screenshot-20240817-110311-Gallery.jpg20240813-235516.jpg

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .