Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, bobbyonthefloor zei:

Jij bent bevoorrecht @bunnyempress je kent mij inmiddels te goed😀😉😊

Ik kan super super slecht liegen, want mijn gezicht verraad me altijd. Ik heb echt pokerface 0,0.

Maar ik kan wel heel goed snode plannen smeden, dus die van anderen doorzie ik ook vrij snel 😉😉 

Mijn moeder heeft ook nog niet door dat wij een privé kok hebben ingehuurd en dat ik niet ga koken voor haar 50-jarige huwelijksjubileum. Ze denkt dat het mogelijk wel catering wordt, maar dat wordt lachen als die man straks voor de deur staat 😄 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3
Geplaatst:
6 minuten geleden, Evee zei:

Voordeel dan dat secret santa digitaal is en we jouw gezicht niet zien 😉 

Daarom red ik het ook nog met mijn mama - we bellen alleen. En ik stond achter haar terwijl zij met d'r neus in d'r telefoon stond om het lijstje te maken met dingen die ik van haar nodig had. Zoals een tafelkleed voor op de grote tafel en vaasjes enzo... Ze vroeg of ze ook alvast de tafel moest dekken, maar nee, dat was lastig, want ik kom met allerlei spullen. Ja, ok, maar voor de kleine, niet voor het eten. De kok neemt servies mee 😉 

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Kennen jullie de scrub Daddy sponsen? Ik heb  een scrub Mommy bunny voor in de badkamer. Heb m altijd zo over de kraan alsof hij zijn tong uitsteekt😜 

IMG-20241117-141809.jpg

• Haha 5
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
12 uren geleden, Evee zei:

Wie zit er al te bunnybunchen met het nijntje toetsenbord van de Hema? 😂

Misschien een domme vraag... Maar wie zit er nu te wachten op witte letters op een wit toetsenbord 😂? Was laatst in het Durf te vragen topic vgm, lang niet iedereen kan blind typen. Heel eerlijk lijkt het mij echt geen fijn toetsenbord ⌨️

• Haha 3
Geplaatst:

Van de site gekopieerd: wilde eerst in witte uitvoering neerzetten. Echter, dit leest makkelijker.

Het toetsenbord van Nijntje brengt een vleugje vrolijkheid bij het typen. Dit draadloze model is oplaadbaar en klaar voor gebruik zonder gedoe met batterijen. Je ervaring is simpel en plezierig, want met Nijntje maak je van elke dag een klein feestje.

Tja ik snap de vrolijkheid, de meest rare woorden zullen bij sommige mensen naar voren komen. Gelukkig maakt Nijntje elke dag een klein feestje.

• Haha 6
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .