bobbyonthefloor Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september Jij bent bevoorrecht @bunnyempress je kent mij inmiddels te goedπππ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september 5 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Jij bent bevoorrecht @bunnyempress je kent mij inmiddels te goedπππ Β Ik kan super super slecht liegen, want mijn gezicht verraad me altijd. Ik heb echt pokerface 0,0. Maar ik kan wel heel goed snode plannen smeden, dus die van anderen doorzie ik ook vrij snel ππΒ Β Mijn moeder heeft ook nog niet door dat wij een privΓ© kok hebben ingehuurd en dat ik niet ga koken voor haar 50-jarige huwelijksjubileum. Ze denkt dat het mogelijk wel catering wordt, maar dat wordt lachen als die man straks voor de deur staat πΒ 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 september Auteur Delen Geplaatst: 30 september Voordeel dan dat secret santa digitaal is en we jouw gezicht niet zien πΒ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september 6 minuten geleden, Evee zei: Voordeel dan dat secret santa digitaal is en we jouw gezicht niet zien πΒ Β Daarom red ik het ook nog met mijn mama - we bellen alleen. En ik stond achter haar terwijl zij met d'r neus in d'r telefoon stond om het lijstje te maken met dingen die ik van haar nodig had. Zoals een tafelkleed voor op de grote tafel en vaasjes enzo... Ze vroeg of ze ook alvast de tafel moest dekken, maar nee, dat was lastig, want ik kom met allerlei spullen. Ja, ok, maar voor de kleine, niet voor het eten. De kok neemt servies mee πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Op 30-9-2024 om 09:49, bunnyempress zei: De kok neemt servies mee Je laat t.z.t. wel even weten hoe het was en hoe de reactie was. he? Spannend. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober 8 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Je laat t.z.t. wel even weten hoe het was en hoe de reactie was. he? Spannend. Β Zal ik zeker doen. Ik heb enorme voorpret π₯° 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 10 oktober Delen Geplaatst: 10 oktober Niet het leukste konijnenverhaal, maar wel mooi. Bij Amazon is de graphic novel (stripboek) van Watership Down flink afgeprijsd. Voor wie het leuk vindt: β¬11.99: https://www.amazon.nl/dp/0241683114?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details&tag=ugcpeppernl0c-21&ascsubtag=230405559 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 11 oktober Delen Geplaatst: 11 oktober 12 uren geleden, bunnyempress zei: Niet het leukste konijnenverhaal, maar wel mooi. Bij Amazon is de graphic novel (stripboek) van Watership Down flink afgeprijsd. Voor wie het leuk vindt: β¬11.99: https://www.amazon.nl/dp/0241683114?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details&tag=ugcpeppernl0c-21&ascsubtag=230405559 Zitten mooie illustraties bij zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1005046002.html Β 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november Leuk voor de kerst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: donderdag om 07:46 Delen Geplaatst: donderdag om 07:46 Ohhhh wat een mooierd zeg! Ik dacht ik ga voor het tafelkleed want heb er 1 nodig. Uitverkocht π΅βπ« 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.