Evee Geplaatst: 4 december 2023 Delen Geplaatst: 4 december 2023 Heb je ergens iets leuks gezien met konijnen, waarvan je denkt dat andere Bunnybunchers ook blij worden? Deel het hier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Nog niemand leuke (paas) konijnen producten gezien? ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Ik zag ergens voorbij komen dat iemand een afdrukje gemaakt had van konijnenpootjes in klei. Vaak krijg je dat als optie bij een crematie en betaal je er best wat voor.ย Als alternatief kun je zelf natuurlijk ook een pootafdrukje maken. Dat hoeft dan zeker niet pas te zijn als ze overleden zijn, maar kan ook gewoon nu al. ย ย Bijv. action heeft deze fotolijst met kleiafdruk: https://www.action.com/nl-nl/p/3010712/alvar-fotolijst-met-kleiafdruk/ ย En ook deze heb ik al voorbij zien komen, daar hadden ze met rondje van gemaakt, kattenpootje er in en dan met een prikkertje een gaatje er in gemaakt. Op die manier hadden ze er kerstboom hangers van gemaakt). Maar dat kan natuurlijk ook met de konijnenpootjes ๐ https://www.action.com/nl-nl/p/2563328/decotime-hobby-afbakklei/ ย ย 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari 1 minuut geleden, Evee zei: Ik zag ergens voorbij komen dat iemand een afdrukje gemaakt had van konijnenpootjes in klei. Vaak krijg je dat als optie bij een crematie en betaal je er best wat voor.ย Als alternatief kun je zelf natuurlijk ook een pootafdrukje maken. Dat hoeft dan zeker niet pas te zijn als ze overleden zijn, maar kan ook gewoon nu al. ย Ik zie nu al voor me hoe dat gaat. Heel mooie afdruk van Scarlett, want daar mag ik alles mee doen als ik haar maar kroel en eten/snacks/lekkers geef. 30x een mislukte poging omdat Lodewijk zo'n nerveuze springkikker is. Is de klei niet slecht dan voor de pootjes? Ik dacht dat ze klei/verfย e.d. daarom alleen deden na overlijden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Als je de pootjes schoonmaakt na afloop kan dat weinig kwaad. Je moet ze natuurlijk niet de klei op laten eten. ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ik zie dat al helemaal voor me..pootje erin en bij het er af halen gelijk de neus er vol in met of zonder gebits afdruk๐ Bij Lappie had dat zeker weten goed gegaan. Bij deze 2๐ ย Wel een heel leuk idee๐ฅฐ Van Lap hebben we een klein sieraden doosje met een pluk haar er in als aandenken en van kip plakken we zijn veren op papier en in een foto lijstje elk jaar als hij in de rui zit. ย ย 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Tja ik zag een heel klein Nijntje tasje gemaakt van vilt. Ik zag het al helemaal voor me om mijn kleindochter ermee te zien met de gezochte eieren erin. Nou dat worden dan chocolade eitjes (geen goed plan) want van een echt ei kan er 1 in en kan ze nog niet tillen ben ik bang๐ . Ik vertelde het aan Ruud, hij keihard lachend: dat wordt een echte Margaret Thatcher. En nu heb ik dat beeld steeds in mijn hoofd dat Emily met het tasje om haar heen gaat slaan๐ ย Dus ik doe het niet. Verder zag ik vele spullen van Nijntje in combinatie met Pasen bij Hema. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Bij de intratuin hebben ze allemaal paasdingen ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Op 6-2-2024 om 09:47, bunnyempress zei: ย Ik zie nu al voor me hoe dat gaat. Heel mooie afdruk van Scarlett, want daar mag ik alles mee doen als ik haar maar kroel en eten/snacks/lekkers geef. 30x een mislukte poging omdat Lodewijk zo'n nerveuze springkikker is. Is de klei niet slecht dan voor de pootjes? Ik dacht dat ze klei/verfย e.d. daarom alleen deden na overlijden. ย Ik heb zelf van mijn kat en hond met zo'n speciaal setje afdrukken gemaakt, dat is dan wel met inkt dus andere look dan klei. Daarmee blijven de pootjes gewoon schoon. Ik vind konijnenpootafdrukjes niet zo mooi dus die heb ik overgeslagenย ๐ฌย denk dat het in inkt gewoon vage vegen zijnย ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 februari Auteur Delen Geplaatst: 12 februari De achterpootjes zijn wel leuk om een afdrukje van te maken. De voorpootjes zijn niet echt pootjes, meer nagels met bont. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari Auteur Delen Geplaatst: 17 februari Ik heb deze bij de aldi gekocht voor de honden, maar ook leuk om te doen met de konijnen! ย https://www.aldi.nl/app/aanbiedingen/wk07_vanaf_zaterdag17-02/hondensnuffelmat-2008130-1-0.article.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari De snuffelmat had ik ook willen kopen maar ben er niet aan toe gekomen. Ik ga morgen nog een poging doen, wellicht zijn ze er nog. ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 26 februari Delen Geplaatst: 26 februari (aangepast) https://nl.casashops.com/nl/producten/teddy-bunny-poef-689290/689290/ ย Tijd om mijn man te overtuigen dat ik toch echt nog een extra poef nodig heb. Wat een schatje โค๏ธ Voor onder de eetkamertafel voor de kleintjes in de familie. 26 februari aangepast door bunnyempress 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 26 februari Delen Geplaatst: 26 februari https://www.kik.pl/p/miska-wielkanocna-ok.-15-2-x-5-3-cm-biaลy-1200/1175185 ย Zag het en moest er 1 kopen voor de nijnen. Zijn ook kopjes van maar daar hebben ze niks aan๐คฃ Dacht lekker zwaar maar Leeuw gooit het om alsof het een papieren bakje is๐ย 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 maart Auteur Delen Geplaatst: 1 maart Ik heb de pepernoten discussie verplaatst naar offtopic, omdat dat niet echt voor konijnen is ๐ย 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Op 26-2-2024 om 12:32, Lappie2 zei: Zag het en moest er 1 kopen voor de nijnen. Leuk. Ik heb ook wat plasticbordjes met onze trouwfoto erop. Ooit eens gekregen. Die pak ik nog wel eens als ik buiten mijn brood opeet. Als het bord valt, is er niets kapot. Je kunt zelf dat bord dus ook wel gebruiken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Leuk. Ik heb ook wat plasticbordjes met onze trouwfoto erop. Ooit eens gekregen. Die pak ik nog wel eens als ik buiten mijn brood opeet. Als het bord valt, is er niets kapot. Je kunt zelf dat bord dus ook wel gebruiken! Leuk ๐ ย Is niet van plastic hoor deze kommetjes. Als het valt is het kapot๐คช Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Bij de Xenos hebben ze geweldig leuke konijnendingen! Tafellopers, geurstokjes, kussens en ook een snijplank. Echt heel erg leuk!ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Ik ben wel benieuwd naar die snijplank maar zie 'm niet op de website, kijk ik met m'n neus? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart 4 uren geleden, Suus1978 zei: Bij de Xenos hebben ze geweldig leuke konijnendingen! Tafellopers, geurstokjes, kussens en ook een snijplank. Echt heel erg leuk!ย Ohhh leuk!! Ik ben benieuwd naar die kussens....๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart 4 uren geleden, Dollie zei: Ik ben wel benieuwd naar die snijplank maar zie 'm niet op de website, kijk ik met m'n neus? Deze is het: https://www.xenos.nl/serveerplank-met-oren-acacia-hout-35-17-cm-577055 ย De planken die ik bij de Xenos hier heb gezien, waren meer egaal van kleur, maar verder precies hetzelfde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart 53 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Ohhh leuk!! Ik ben benieuwd naar die kussens....๐ ย Dat zijn deze: https://www.xenos.nl/kussen-konijn-polyester-45x45-cm-457329 Ik vind ze echt heel leuk en niet typisch voor Pasen. Voor de liefhebbers: een bijpassende tafelloper: https://www.xenos.nl/tafelloper-konijn-polyester-40x150-cm-6149 en geurstokjes: https://www.xenos.nl/geurstokjes-konijn-100-ml-d6p5x12-cm-457397 ย Allemaal naar de Xenos ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart (aangepast) Vandaag een superschattig geel konijn gehaald bij de Albert Heijn. Het konijn staat op de achterpootjes. Ze hadden ook een gewoon zittend konijn en een hele grote die op de achterpootjes staat maar ik die waren lichtroze en felroze en ik haat roze 2 maart aangepast door Cheeta26 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart 10 minuten geleden, Cheeta26 zei: Vandaag een superschattig geel konijn gehaald bij de Albert Heijn. Van chocola?ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart 8 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Van chocola?ย Nee de officiรซle productnaam is Flock Haas Zittend. Ik vond ze in het speciale pasen schap. 17x9x12 cmย ย De schappen ernaast was wel allemaal chocola maar dit was echt een decoratieschap.ย 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.