Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

moet eventjes mijn bezorgheid kwijt hoor!

Het is nu anderhalve week geleden dat ik met Snoet bij de DA geweest ben met wat bleek een fikse verkoudheid. (zie evt. mijn topic over fysiologish zout)

De antibiotica en neusdruppels leken snel aan te slaan, ze piept niet meer en is best weer levendig.

Alleen het eten hé..... was na 3 dagen al zo opgelucht dat ze weer de halve bak leeg had, maar nu weer een week later komt ze nog steeds niet verder als dat.

Fruit en groente gaat ook niet als vanouds, zelfs de witlof blijft eerst een paar uur liggen.

Het enige waar ik haar blij mee maak is peer, maar dat durf ik niet te vaak te geven (2x pw) ivm al die suiker.

Hooi is nooit een succes en dat blijft nu al helemaal liggen! Het is altijd wel al een moeilijke eter geweest, maar nu....... hopeloos.

Nu vond ik vandaag ook nog eens behoorlijk plakpoep!!

Wordt er een beetje moedeloos van.

Iemand nog tips of ideetjes voor me?

Alvast bedankt.

Groetjes

Geplaatst:

Aan d'r kiezen is ze vorige maand nog geholpen. (gemiddeld 1x in de 4 maanden weer raak)

Groente en druit geef ik dezelfde hoeveelheden als voor ze ziek werd.

Als ik daar meer van ga geven eet ze de biks/ss mischien helemaal niet meer.

Alhoewel ik wel de neiging heb omdat ik denk dat ze dan in ieder geval iets binnen krijgt. maar ik houd voet bij stuk!

Hooi ook in alle smaken en varianten geprobeerd. Dat is al bijna 6 jaar een gevecht, ze moet het gewoon echt niet!!

Als ik een nieuwe zak biks of ss aanbreek trekt ze er de eerste 2 dagen al de neus voor op.

En probeer maar helemaal niet iets nieuws hoor...... madam haalt er gewoon haar neus voor op!

En nee.... ik heb haar niet verwend, dit is al vanaf ze met 8 weken hier kwam.

Het is gewoon een enorme diva.

Groetjes en bedankt voor het meedenken .

Geplaatst:

misschien is het toch raadzaam haar nog eens naardr kiezen te laten kijken.....

konijnen kunnen al beginnende haken ontwikkelen van enkele dagen slechter eten....

en gezien het feit datze bekend is met kies problemen en dit verhal is het misschien goed daar nog eens naarte laten kijken!

Geplaatst:

Hallo allemaal....

Een paar dagen niets meer van mij laten horen over Snoetje.

Ik geloofde er niet echt meer in, maar zoals zo vaak heeft ze ons weer eens versteld doen staan!

Ze eet weer als vanouds en is weer helemaal opgeknapt. :$

Bij deze allemaal bedankt voor alle steun.

Groetjes van mij,

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .