rocky Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 heel stom misschien.. ik kwam er dus vandaag achter dat mijn voedster Teddy dwerg een hele grote kale plek heeft...op haar kont. nu dacht ik gelijk aan schimmel.. maar ik heb haar van de week geplukt net boven het staartje en er kwam heel veel haar vanaf... onderwol. Zou het kunnen dat ik haar per ongeluk kaal geplukt heb.. De ram haar vriendje wil ik ook net borstelen en plukken op dezelfde plek en ook daar kwam enorm veel haar vanaf alleen zie ik daar wel op de huid al nieuw haar tussendoor komen. die heeft dus ook op de kont wat kleine kale plekjes.. Weet iemand of het door de verharing komt of niet... ik wil wel een foto erbj zetten maar weet niet hoe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 een foto is idd wel handig ja!!even een album aanmaken op Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! og Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket.daar je foto's uploaden vanaf je computer.dan als dat gebeurd is.. klik je op de foto en dan knippen plakken in dit teksvenster Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 kan ik het niet naar je mailen of zo een foto... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 ja mag ook wel hoor!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 wat is je emailadres dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 je hebt pb... dan plaats ik m hier in het topic voor je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 dank je wel kelly Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 ik vind het voor een verharingsplek erg groot hoor...daarbij is de onderhuid ook rood.... ik denk dat je hier het beste even mee langs de dierenarts gaat.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Ja, daar ben ik het mee eens, morgen snel maar even naar de da! Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Dit kan heel goed schimmel of mijt zijn.Ik zou toch even bij de da een huid monster onder de microscoop bekijken.Ze likken elkaar dus niet daar.Die gele stukken hoor ook niet.cindy succes da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pampam Geplaatst: 31 maart 2008 Delen Geplaatst: 31 maart 2008 misschien zou je even moeten informeren over schurft.Ik zeg ook maar wat hoor maar dat kwam zo maar even in me op. Maargoed, net zoals de rest zegt...dierenarts is wel handig lijkt me in ieder geval succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten