To van de Veluwe Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Vanmiddag nieuwe achterburen gesproken. Ze hadden een leuke hond en een konijn. Ik begon gelijk over het hoe en wat. Alleen in een klein hok. Ze beseften dat het niet kon. Nu komen ze buitenaf wonen en denken aan een ren. Ja, dan willen we kippengaas ingraven. Ik heb gezegd dat ze dat kapot kunnen knabbelen maar ook dat het snel roest. Ik zag een stapel tegels staan. Ik zei dat is prima. Ik heb een foto van mijn ren laten zien en ook het filmpje dat ze over een hindernis springen en ook het filmpje van internet : 30 tricks rabbits. Dat moet je eigenlijk altijd op je telefoon hebben en laten zien. Dit konijn gaat het nu vast beter krijgen. Ik blijf alert. Ze wisten niet dat een konijn zo knap was. Ik: ja onze kat krijg ik het niet geleerd. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 3 maart Delen Geplaatst: 3 maart Wat super goed dat je er gelijk achter aan ging! Respect hoor. En gelukkig begrepen ze het, dat moet je dan ook nog maar afwachten. Dat filmpje laat ik idd soms ook zien. Werkt vaak heel goed😄. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 maart Delen Geplaatst: 4 maart Fijn @To van de Veluwe ik begin er ook voorzichtig over als ik soort gelijke situaties merk. Altijd zeer verbazende blikken. DIT MOET DE WERELD UITGEHOLPEN WORDEN!!!😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten