Danja Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Hoihoi... Even een vraagje. Ik maak me zorgen om Noëlle. Ze schudt soms met haar hoofdje. Heel kort, zeg maar wat je ook kunt doen als er een mug om je hoofd zoemt of zoiets. Ik heb het haar gisteren zien doen, en vandaag, en het afgelopen kwartier heeft ze het 3 keer gedaan. Verder eet ze goed, ze is levendig, maakt gewoon binky's etc. Misschien ben ik wel te bezorgd hoor:$. Het klinkt ook wel een beetje raar...mijn konijn schudt met haar hoofd:blink:Maar goeg maak me zorgen, stel dat het wel wat is, bij konijnen gaat het zo snel. Edit: Oowjah..mijn vraag is dus: Weet iemand waarom ze dat doet/wat dat is,of heeft iemand hier ervaring mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 kan ze goed zien ? anders maak je even een filmpje voor meer duidelijk heid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Zijn het geen mini-binky's? Kaatje doet dat ook namelijk, en ik heb er op youtube wel eens filmpjes van gezien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 ja, het kunnen binkies zijn, ofwel heeft ze jeuk in haar oren, dat kan ook een reden zijn om te gaan "flapperen" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Die van mij schud ook wel eens met z'n koppie, dat vooral als hij eten krijgt of gewoon erg vrolijk is.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Ik denk dat ze wel goed kan zien, ze loopt nergens tegenop, maar ze is wel heel dullig met eten geven enzo, dan kan ze het bakje niet goed vinden. Maar dat kan toch ook komen omdat konijnen van dichtbij niet zo goed kunnen zien?Dat jeuk in de oren had ik ook al aan gedacht ja. Misschien dat ze oormijt heeft?? Ik zal zo eens even in haar oortjes kijken.Mini-binky's zijn het volgens mij niet. Ze deed het net bijv. ook tijdens het wassen. Ik zal zo eens even op de loer gaan liggen zodat ik kan proberen een filmpje te maken..weet niet hoe snel dat gaat lukken want tegen de tijd dat ik dat ding aan heb is ze al gestopt:blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Zul je altijd zien he..lig ik op de loer, doet ze het niet meer:blink:We gaan zo naar mijn schoonouders maar ga vanavond als ik weer thuis ben nog wel weer even proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pampam Geplaatst: 31 maart 2008 Delen Geplaatst: 31 maart 2008 mijn konijn deed het ook vanochtend, 2 keer achter elkaar. Ik dacht dat het normaal was maar door de reacties hierboven maak ik me nu ook een beetje zorgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb het haar vanochtend 1 x zien doen, uiteraard toen ik geen fototoestel in de aanslag had...En de rest van de dag heb ik het haar niet meer zien doen. Verder merk ik niks aan haar. Misschien dat ze jeuk heeft. Ze lijkt het nu dus bijna niet meer te doen. Ik hou haar wel in de gaten en als ik het zie zal ik wel een filmpje maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
la.sofiia Geplaatst: 1 april 2008 Delen Geplaatst: 1 april 2008 Billy hier doet dat ook wel eens ihi. Meestal als ik met wat eten aan kom gelopen of wanneer ie uit zijn kooitje mag hehe.. Ik denk dat hij dat doet omdat ie blij is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2008 Naaah ze doet het gewoon expres!! Ze wil gewoon neit dat ik haar film als ze met haar koppie schut. Maar maak me wel minder zorgen nu, want alles lijkt verder gewoon goed te zijn. Wat me wel opvalt is dat ze het vaak doet vlak voordat ze binky's gaat maken. Nu heb ik dus hele leuke fimpjes met Binky's maar niet wat de bedoeling was.:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 Oeh, binkies! Uploaden en posten die zooi! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 3 april 2008 Delen Geplaatst: 3 april 2008 jaaaa dat wil ik ook zien!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten