YvonneH Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Elmo wil niet eten en gaat steeds liggen. Ook borrelt z'n buik heel erg. moet om 1 uur bij da zijn. weet niet hoe hij is met konijnen. is de behandeling voor een verstopping veel anders dan gas? Hopelijk is nu iemand die het weet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Volgens mij is de behandeling wel anders ja. Bij gas moet het gas aangepakt worden (duh ) en bij een verstopping moet de oorzaak van de verstopping weggenomen worden (nogmaals duh ). Ik geloof niet dat ik je met mijn antwoord erg veel duidelijkheid heb kunnen verschaffen :(Ach, je bent nu toch al naar de DA. Ik hoop dat je zo dalijk goed nieuws kunt komen vertellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 En? Hoe is het gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 We zijn er weer. Het was geen gas en ook (nog) geen verstopping. De da heeft een foto gemaakt en daarop was te zien dat z'n blinde darm wel erg vol was. We hebben voor een week prepulsid, voor 5 dagen carprofen drops en wortelhapje meegekregen. Hopelijk gaat hij snel beter worden want ik word nu een beetje depri van alle probleempjes met de nijnen. En ik wil er niet nog meer verliezen:(. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Ach jee :(Beterschap voor Elmo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Hopen dat hij snel beter wordt...veel beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 hoe gaat het vanochtend met elmo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Het ziet er goed uit! Hij heeft z'n eten opgegeten en was ook hooi aan het eten. Hij heeft alweer praatjes dus hopelijk blijft het zo doorgaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 :thumbsup: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Gelukkig maar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Wat fijn! Hoe klinkt zijn buikje nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 :clap: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Gelukkig maar.Goede DA geweest dus hé? Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Bedankt allemaal hoor! De da leek er idd wel verstand van te hebben ja (gelukkig). Tot nu toe gaat het nog steeds goed. Hij heeft vanmiddag gewoon z'n groen gegeten dus hopelijk is het weer goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 31 maart 2008 Delen Geplaatst: 31 maart 2008 :clap:Wat fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten