KonijntjeDizzy Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Hallo, wij hebben Dizzy nu 3 weken. We hebben haar uit de dierenwinkel bij ons in de buurt. In de dierenwinkel zeiden ze dat ze 8 weken was.Volgens de dierenwinkel was ze ingeënt. hier hebben we ook een 'paspoort' van.Nu was ik alle forums eens aan het lezen op BB en nu zag ik dat konijnen pas met 12 weken mogen worden ingeënt. zal mijn konijntje wel echt ingeënt zijn en hoe kom ik hier achter? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pantoffeltje Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Niet...Weet je zeker dat je konijntje 8 weken is en niet 12? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KonijntjeDizzy Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2008 ze zeiden toen we haar kochten dat ze toen 8 weken was, dus nu moet ze onegveer 12 weken zijn.nee dat weet ik niet zeker dat ze ook daadwerkelijk toen 8 weken was.weer een nadeel dat ik mijn nijn bij de dierenwinkel heb gekocht.ik plaats eens een foto toen ik haar net had. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KonijntjeDizzy Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2008 dizzy toen ze net bij ons wasDierenwinkel zei dat ze toen ongeveer 8 weken was.weten jullie dit?en misschien ook wat voor een konijntje het is en hoe groot ze wordtthnx... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 8 weken kan heel goed waar zijn als ik haar zo zie, en maak je om die enting nou maar niet zo'n zorgen. Ik ben al vaak van mijn stoel gevallen door de misstanden in dierenwinkels waar ik over lees, maar een entingsboekje meegeven bij een konijn dat niet geënt is... nee, dat lijkt me héél erg sterk. Je konijntje is dus zeer waarschijnlijk netjes geënt zoals staat aangegeven in het boekje.Omdat ze uit de dierenwinkel komt zal het waarschijnlijk geen zuiver raskonijn zijn. Maar wat maakt dat nou uit? Ze is prachtig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
merelvandijke Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 als in dat entingsboekje de handtekening of stempel van een dierenarts staat, is de kans inderdaad bijzonder klein dat hij niet is ingeent.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten