Pantoffeltje Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Sorry dat ik zoveel topics open. Ik weet anders niet waar ik het moet plaatsen. Maar Pinkel (de zieke vlaamse reus) zijn urine ruikt enorm sterk. En dan bedoel ik ook echt enorm sterk. Vanochtend heel zijn hok schoongemaakt en hij ruikt nu al of die er een maand in zit. Ik denk zelf dat dit los staat van de syffilisWaar kan het nog meer aan liggen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 drinkt hij genoeg?is hij gecastreerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pantoffeltje Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Nee hij drinkt niet genoeg, en hij is niet gecastreerd maar zelfs voor een ongecastreerde ram stinkt hij te erg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 hm, zou je hem dan niet wat extra water "dwangvoeren"? is maar een idee he.... of eet hij veel groente en haalt hij daar z'n vocht uit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Wat eet hij? Ik weet niet of er groenten zijn waar de urine van een konijn van gaat stinken hoor, maar ik moest er ineens even aan denken omdat ik zelf van de week asperges heb gegeten... en daar gaat je urine ook zo van stinken :blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Whahaha Petra:lol: Je weet het altijd zo leuk te brengen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
molly Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 Als je medicijnen geeft zou het daarvan kunnen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 30 maart 2008 Delen Geplaatst: 30 maart 2008 De urine van mijn ram (gecastreerd) stinkt ook veel meer dan die van mijn voedster...Misschien is het wel gewoon mannenstank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pantoffeltje Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2008 Ik ben er al uit denk ik , het is een combinatie van groente en medicijnen bedankt voor jullie reactie's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pantoffeltje Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2008 Wat eet hij? Ik weet niet of er groenten zijn waar de urine van een konijn van gaat stinken hoor, maar ik moest er ineens even aan denken omdat ik zelf van de week asperges heb gegeten... en daar gaat je urine ook zo van stinken :blink: Hi hi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten