Camille vdf Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Hey! Mijn konijn heeft de laatste tijd een vrij nat oog, rond het oog is het vaak helemaal nat. Rood staat het oog niet echt maar wat is dit? Moet ik ermee naar de dierenarts? Of is dit gewoon normaal? Spoiler Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Dit zou ik wel even bij de dierenarts laten nakijken. Geen spoed, weekend tarief is niet nodig, maar wel binnen een paar dagen na laten kijken. Het kan van hooi of stro in het oog, beschadiging aan het oog, infectie, tot gebitsproblemen gaan, waardoor het komt. Niet wachten tot je konijn echt zo ziek is dat het stopt met eten, wel binnen een paar dagen naar de dierenarts gaan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Camille vdf Geplaatst: 18 februari Auteur Delen Geplaatst: 18 februari Ok! Zal ik doen dankjewel! We proberen dit weekend te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Ik zou door de week gaan, dat is goedkoper en het is geen spoedgeval 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten