Evee Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Welke bijnamen hebben jouw konijnen? ๐ 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari Met de konijnen valt het op zich wel mee op het moment hier ๐ ย Harold = Harrie Brenda = Brennie of Brenniepennie Sofie = Soof of Sofietje ย En als drietal noem ik ze Pantoffeldiertjes, beerdiertjes, bunnies, bunbuns, minimonstertjes, nijnosaurussen of "Harold en z'n harem". ย 1 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari @Lappie2 jij hebt door wat de aanleiding was voor dit topic, vermoed ik ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Zojuist, Evee zei: @Lappie2 jij hebt door wat de aanleiding was voor dit topic, vermoed ik ๐ Precies ๐คช๐๐ ย Komt ie Callahan= Kleine, Rat, en meneer fluf kont (2 schattige baby fluffjes achterop)๐ฅฐย ย Leeuw= wollie bollie, en Oow kijk da Ken die.. omdat hij al zoveel meer kan en het klinkt als zijn (toen nog een zij haha) eerste naam Candy. En dan is hij zo trots hihi en wij ook natuurlijk ย Kip= Kip voor mij..soms skippie maar dochter noemt hem Kuru of Nugget Hij reageert direct op Kip en Kuru. ย Alle 3 bij elkaar The Boys Als ik binnen kom en vraag...Hoe is het met the boys dan heb ik direct contact met alle 3. Kip gaat zitten tetteren tegen me en de andere 2 komen naar me toe of beginnen zich uit te sloven. ย Ach die arme dieren met al die namen๐คช๐๐ ย ย 1 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Knaagje = Knaag, Knaagie, Knaagske, en als 1 van de drie iets geks doet Gekkie Knabbel = Knab, Kna-bbel (dan reageert hij soms beter, als ik het in stukjes hak๐คฃ). Suddenly = Satje Allemaal = Rabietos, Jongens ย Behalve Rabietos niet super origineel,ย maar ja๐๐ 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari (aangepast) Leuk topic! ๐ ย Do heet eigenlijk Dominique, maar ik noem haar al een paar jaar Do. Verder soms Dootje. ย Dobby is hier nog maar 1,5 week en heette daarvoor Jasch. Ik moest dus eerst nog even aan zijn nieuwe naam wennen. Toch lijkt het dat hij hier al veel langer is! Ik heb een berg variaties op Dobby als bijnaam bedacht, maar alleen nog maar Dobber een paar keer in de praktijk gedacht. ย Jerry noemde ik soms Jerrytje, en in zijn jongere jaren stuntpiloot. ย Samen: de nijnen, nijnies, nijnerds, moppies (of apart moppie), flappers of flappentappers. 6 februari aangepast door Lienappelsien 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari "Kleine boefjes, als er weer eens iets ondersteboven ligt of plukken hooi op de grond etc. Of als ik ze even niet zie als ik binnenkom: "Waar zijn mijn kleine boefjes/boefies nou?" 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari (aangepast) Mijn man kort alles af. Vreselijk vind ik het. Als hij Scarlett Scar noemt krijgt hij gelijk gemopper van mij te horen. Scar is een stomme leeuw van de Lion King. Niet mijn lieve moppie, diva, meisje-lief, schatje, petoetje ๐ฅฐ.ย ย Lodewijk wordt soms Lo-Lo. Wat ik dus ook dom vind klinken (sorry man!). Of Pino. Die snap ik ook al niet, maar volgens mijn man heb ik nooit genoeg tv gekeken. Duidelijk is mijn Lodewijk gewoon Lodewijk, patatje, ventje en springkikkertje.ย ย Mijn man vindt dat ik dus altijd enorm lange bijnamen verzin. En dat Scarlett wordt voorgetrokken want zij heeft een eigen liedje en Lodewijk niet. Ik zei dat Lodewijk nog niet stil genoeg blijft zitten voor een heel liedje tijdens het knuffelen.ย 6 februari aangepast door bunnyempress 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Meike: Mooike, Meiske,ย ย Bobby: Terror Bobster, Bobski, Kleintje, BOB (als ik me weer eens kapot schrik van hem) Snelheidsduiveltje. ย Samen: dikke donderstenen. ย 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Hubble: Hubflub, huppie Silke: Silkemeisje ย En samen: rabbits of rabbittjes (op z'n nederlands ๐) 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari (aangepast) Hazel: Hazelien(tje), Hazeltje, meisje.ย Soltar: Solly, Solliebollie, Bollie of Solliebollieoliebollie ๐คฃ Loeki: Loek-loek, kleine boef, Boeffie. ย Samen de Nijntjes of boefjes. ย Olaf de hamster noem ik vaak Ollie, Olliebollie, kleine Oliebol. ย En Molly de kat vaak, Molls, Molska, Molski, Molliebollie, Meisje, schatje, liefje.ย 7 februari aangepast door Annasbeestenbende Loeki perongeluk met een E aan het einde geschreven. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Konijnen Fluffy: Flufje, Flufsel, Poepie nijn, kleine jongen, kapitein een oog en Fluf. Pip: Pippi, kleine meid. ย Caviaโs Bibi: Biebs, Biebsje, Varkentje Coco: Cocie, Varkentje ย Hond Ollie: Olliebollie, Oltje, Oletski, Puppy, Bollie. ย 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Artemis: Meisje of gewoon Artemis Apollo: Appeltje, big boi (ookal is hij de kleinste van het stel) Samen: de nijnen, monstertjes, fluffbeesten ย Muffin de kat: Mr. Muffin, Buddy, our boy (in berichtjes naar mijn man, zoals: Hoe is het met our boy? Kijk deze foto van our boy, our boy heeft al eten gehad dus laat je niet omkopen ๐) 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari (aangepast) Monky: MonkyFonky of enkel Fonky Bram: BrammySammy, Brammetje Samen: jonkies ย Dizzy(kat): vriendje, jongetje, meneertje, vriendje, kleine Beer Ukkepuk (kat): Ukkie, UkkiePukkie, meisje, vriendinnetje, Ukskie 7 februari aangepast door Newby1981 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Ik vind het echt zo enorm grappig dat zoveel van ons meisje als bijnaam hebben voor de voedsters of poes, terwijl je jongetje, ventje, mannetje e.d. helemaal niet zo vaak ziet. Op 1 of ander manier vind ik meisje/meissie ook super schattig klinken als koosnaampje, terwijl ik dat voor jongens varianten niet zo voel. Wijffie wordt in de buurt ook veel gebruikt, maar dat vind ik toch niet zo lief klinken. Ik denk dat het door de klanken komt, want bij mijn weten zijn meisjes niet liever dan jongens ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Galaxy: Sloopkogel, Blij Ei, Rotzakje, Kereltje, Ventje Nala: Trutje, Blije Gup, Meiske, Knappie, Doosje, Tuttebel ย Tsjaย ๐ 1 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari 17 uren geleden, Deeskuh88 zei: Galaxy: Sloopkogel, Blij Ei, Rotzakje, Kereltje, Ventje Nala: Trutje, Blije Gup, Meiske, Knappie, Doosje, Tuttebel ย Tsjaย ๐ ๐คฃย jij hebt een hoop variaties! ย Ik was in de veronderstelling dat je er nog 3 had, maar dus nog maar 2โฆ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Op 17-2-2024 om 09:52, Lienappelsien zei: ๐คฃย jij hebt een hoop variaties! ย Ik was in de veronderstelling dat je er nog 3 had, maar dus nog maar 2โฆ Ja, Marlo is een jaar geleden ingeslapen. We hebben nu alleen nog Galaxy en Nala. Maar die twee vinden elkaar meer dan lief gelukkig ๐ 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Lio: snollie, ventje, dikke vriend, sus Leia: (zotte) triene, muis ย Samen: zotjes 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Puk: puksel, pukkepie, bollie, skattie Tilly jackson: tante til, tillytoos, toosje, monster 2 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Ik kwam vanmorgen de ren in en zei: ha, kleine komijntjes. Ik bedacht me ineens dat ik dat ook vaak zeg. Onze dochter zei toen ze heel klein was altijd komijntje tegen een konijn. Dat is er toen ingebleven. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 10 uren geleden, rabbitPuk zei: tante til ๐จ๐ 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 13 uren geleden, bobbyonthefloor zei: ๐จ๐ Kloddertje hier, kloddertje daar... Ze piest momenteel regelmatig buiten de bak dus ze doet de naam eer aan๐คฆ๐ผโโ๏ธ๐ 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari 2 uren geleden, rabbitPuk zei: Kloddertje hier, kloddertje daar... Ze piest momenteel regelmatig buiten de bak dus ze doet de naam eer aan๐คฆ๐ผโโ๏ธ๐ ย Hier had mijn man de hele ren goed schoongemaakt en de boomstronken anders opgesteld een paar weken geleden. Toen hoorde ik regelmatig "pis-konijn", waar hij Lodewijk mee bedoelt, die opeens bedacht dat hij alles wel weer moest markeren. Als je het niet op tijd opruimt, dan plast Scarlett er over heen, want het moet toch niet kunnen dat de ren naar haar maatje ruikt. ๐ 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 11 uren geleden, bunnyempress zei: ย Hier had mijn man de hele ren goed schoongemaakt en de boomstronken anders opgesteld een paar weken geleden. Toen hoorde ik regelmatig "pis-konijn", waar hij Lodewijk mee bedoelt, die opeens bedacht dat hij alles wel weer moest markeren. Als je het niet op tijd opruimt, dan plast Scarlett er over heen, want het moet toch niet kunnen dat de ren naar haar maatje ruikt. ๐ ย Nee dat kan natuurlijk niet. Monsters zijn het ook hรจ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.