Kolino Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 Vroeger waren het rondjes, hartjes en nog een vorm, die ik vergeten ben. Driehoekjes? Toen had elke vorm nog een eigen kleur, maar dat is er al een tijdje af. Â Ik kan me van toen wel herinneren dat de hartjes wat dikker en harder waren dan de rondjes. Maar ik weet natuurlijk niet of ze een mal gewisseld hebben. Â Maar in principe is het raar dat als je normaal gemixt voert en ze dus beiden gewend zijn, het niet meer mixen zoveel problemen geeft, dan denk ik eerder aan niet (genoeg) eten. Â Quote
YatesH Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Op 27-12-2024 om 00:07, Lappie2 zei: Boswandeling met Lap en onze boskat. Dit was een jaar nadat ze hem probeerde te pakken en rond deze tijd wist ze wel beter want hij viel haar echt aan en was een stuk groter geworden. Wel samen wandelen maar zij liep voorop en hield afstand en wachtte netjes op ons hihi. Ik zal snel zoeken naar filmpjes/fotoos. Dit is de enige foto die ik zo snel kon vinden. een overzicht van mijn avonturen hier  Hij realiseert zich duidelijk dat hij het beste uit de buurt van Lap kan blijven. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.