Lappie2 Geplaatst: dinsdag om 07:42 Auteur Delen Geplaatst: dinsdag om 07:42 2 minuten geleden, Lappie2 zei: Heb een grote transparante open bak 41cm hoog, 50cm breed en 31cm diep Te snel gedrukt. Deze bak is voor nu totdat ik een echte besteld/gevonden heb. Kooitje past er z.on 4 keer in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: dinsdag om 10:24 Auteur Delen Geplaatst: dinsdag om 10:24 Hij is er helemaal blij mee🥰 Heb ook ander eten gehaald met meelwormen erin. Zaagsel is nu zo.n 10cm. Kan helaas niet meer voor nu...ben bang dat hij er anders kan uitspringen. Groter wiel waar hij ook steeds in zit en dan kijken of wij wel kijken🤪 Voor nu denk ik dat het wel even goed is zo. Oke genoeg hamster spam 😉 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: dinsdag om 10:27 Delen Geplaatst: dinsdag om 10:27 Wat een fijne plek heeft deze happy hamster bij jou gekregen ❤️. Die wordt straks nog meer in de watten gelegd. Heel fijn. Wat leuk dat hij ook zo tam is! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: dinsdag om 11:43 Delen Geplaatst: dinsdag om 11:43 Hij/zij/het ziet er wel cute uit hoor, helemaal gelijk dat je nu een voorlopige oplossing zoekt, terwijl je naar een hamster paradijsje gaat zoeken. Veel plezier met de nieuwe huisgenoot! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden 21 uren geleden, Lappie2 zei: Oke genoeg hamster spam 😉 Waarommmm nououou!! Oh wat een mooi verblijf heeft mr. Jingles. (Heb nu steeds mr. Bojangles in mijn hoofd) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 18 uren geleden 39 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Waarommmm nououou!! Oh wat een mooi verblijf heeft mr. Jingles. (Heb nu steeds mr. Bojangles in mijn hoofd) Haha😂 nou heb ik m ook in mijn hoofd😜 Mijn dochter noemt hem steeds jingleballs mix voor de kerst🤪 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 uren geleden Delen Geplaatst: 17 uren geleden 38 minuten geleden, Lappie2 zei: Mijn dochter noemt hem steeds jingleballs mix voor de kerst🤪 😂😂 Ik dacht ook oh toepasselijke naam zo in deze tijd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 12 uren geleden 4 uren geleden, bobbyonthefloor zei: 😂😂 Ik dacht ook oh toepasselijke naam zo in deze tijd. En dan geen Bells maar balls ook nog 😂 Zijn echte naam is natuurlijk de muis uit the Green Mile. Hij zat in de gevangenis (het mini kooitje). Nu zal hij vast niet zo oud worden als de echte Mr Jingles...maar een mens mag dromen hihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 5 uren geleden Kwam thuis van werk en na even snel door het huis opruimen en zo... Een half uurtje plat op de bank. Heb de bak met Jingles onder de salon tafel staan. En daar kwam hij uit zijn huisje...zo schattig dat neusje🥰 Schuif de bak wat naar me toen en leg mijn hand erin en beestje ernaartoe racen en erop zitten. Wat gespeeld met hem en na 10 minuten of zo weer terug. Wilde niet van mijn hand...dus nog even spelen. En weer terug. Ik had een tandenborstel gekocht om hem wat te borstelen want hij heeft nog steeds jeuk. Vond hij lekker maar ging er ook mee stoeien. Ik zie geen rare plekken maar ik hou m in de gaten. Daarna ging hij naar zijn badje en exact voor het badje liggen rollen 😂 Sukkel 😜 Zag er super schattig uit. Vervolgens naar de buns en Kleine al helemaal happy omdat hij weet dat er wat lekkers komt. Kip naast me op de grond want die weet dat hij zonnebloem pitjes krijgt...hoe vaak ik niet bijna op hem sta😱😱. Jongens krijgen er dan ook een paar...maar deze keer kwam Leeuw niet. Ik roepen...Leeeeeeuw, ik heb lekkers... waar zit je? Lag diep te slapen maar toen hij het door had schudde de flat van zijn sprint naar ons toe. 😄 Merk wel dat hij wat meer slaapt nu met de nieuwe tijd. Kleine is ook wat slomer ennnn dikker. Kip niet die zingt en vliegt tot het gaat schemeren. Jingles slaapt de hele dag en komt af en toe uit zijn huisje. Geen graver. Lekker chill en snachts hoor ik af en toe het loopwiel. Denk dat hij na 2 maanden jagende katten op hem extra slaap moet inhalen🙈 verder is hij echt heel tam. Gister dacht ik...hmmm heb hem de hele dag niet gezien... Leeft hij nog wel.. beetje bewegen in het zaagsel...niks...in zijn etensbakken roeren...niks...okey heel even zachtjes 1 vinger in het huisje (doe ik liever niet want dat is zijn veilige plekje) en ja wel het alarm..de hamster schreeuw 😆Gelukkig hij doet het nog pfffff😇 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 5 uren geleden 8 minuten geleden, Lappie2 zei: etensbakken EtensBAKJE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.