Ga naar inhoud

Kleine, Leeuw, Kip en (🌈Lappie🖤 )


Aanbevolen berichten

Gister ochtend eten gegeven. Toen naar mijn werk.. Eerste wat ik altijd doe zodra ik thuis kom, is naar boven bij de boys kijken. En daar stond het etens bakje nog net zo als in de ochtend 😱 Ik pakte direct een snack. Die knaagblokjes van JR Farm en daar aten ze direct van...

 

Snel naar de winkel en heb verse peterselie gekocht. Dat ging er ook in als zoete koek. Dochter greep de Kleine en ik Leeuw en zo zaten we hun buikjes te masseren en daarna begonnen ze direct, na overdreven de mensen geur weg te wassen🙄,  te eten... Leeuw had een beetje een harde buik maar de kleine behoorlijk harde buik(voor het eerst)... Nu beiden weer zachte buikjes😇 Geen idee waarom ze dit ineens hadden, maar.... 

Gelukkig eten ze nu weer normaal.

Was even paniek paniek hoor 😵

Misschien het weer.... Het is erg warm na een paar koudere dagen...

 

Vorige week aten ze eerst de Versele op en daarna de Beaphar en dat is nu weer andersom. Veranderen ze steeds weer🤷

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .