Lappie2 Geplaatst: gisteren om 15:49 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:49 Sinds een paar dagen mag ik Kleine echt gewoon aaien 🥰 Hoop dat ik hem deze week mag borstelen want ik merkte vandaag dat er veel ondervacht mee komt.  Vanmorgen was ik even live aan het kijken op de cam en kon ze niet vinden. 3 keer de kamer rond gegaan en toen zag ik Kleine heerlijk genieten in het zonnetje op zijn bovenverdieping. Soms zit Leeuw daaronder en Kip helemaal boven.  Leuk hoe ons idee om daar dekentjes op te leggen toch gewaardeerd wordt door de mannen.😊   4 Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 17:31 Geplaatst: gisteren om 17:31 Ahh wat een leuk plekje zo 🙂 1 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden  Wat een walhalla voor de konijnen. Mooi speelparadijs. Quote
Lappie2 Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden 44 minuten geleden, bobbyonthefloor zei:  Wat een walhalla voor de konijnen. Mooi speelparadijs. Een ballenbak ontbreekt nog hihihi.  "Kleine wil graag worden opgehaald uit het konijnenspeelparadijs" 🤪  Vraag me af of ze dat ook leuk zullen vinden. Plastic eten ze niet.🤔 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.