Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
18 uren geleden, Lappie2 zei:

Dit was Lappie op en top 😜 Eerst irriteren aan voeten en benen en als er gereageerd werd door grote zus op schoot springen om vervolgens op dochters bureau te gaan zitten etteren terwijl ze druk met huiswerk bezig was. Dit keer was het de pen maar vaak dat het hele schrift de lucht in vloog of gescheurd werd😂

Filmpje van zo.n 5,5 jaar geleden...

https://streamable.com/3wgku7

Badjas was van de Hema...zo jammer dat ze dat niet meer past.. 

Echt top! Haha, wat een leuk karakter had Lappie toch. Echt heel leuk om hem zo bewegend te zien
❤️

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 uren geleden, Cheeta26 zei:

Lappie is echt een lappie, wat een mooie kleuren. Mooi om hem ook een keer bewegend te zien

Mijn dochter had zelfs haar haar het zelfde laten verven 3 jaar geleden. Ene kant donker bruin, andere blond. 😊 

2 handen op 1 buik die 2🥰 

Ik heb nog 2 filmpjes... 1 waar ik elke week weer bezig was om het hek te verhogen. Dochter had toen nog geen deur in haar slaapkamertje, in ons oude houten huisje in het bos. (Lekker krakende vloer hihi)

Liep los in slaapkamer. HoudiniLap sprong er elke keer met gemak overheen. Na dit moest ik een hek van bijna een meter maken Latten verticaal met scharnieren om hem open en dicht te maken omdat dochter er anders niet in kon. Hij mocht wel in het hele huis maar in de zomer hadden we voordeur open en dat vond ik een beetje eng. Ook was het veiliger als we niet thuis waren dat hij geen stoute dingen zou doen. (Aanrecht springen bijvoorbeeld)

https://streamable.com/fytjgb

En volgende filmpje...

Toen we halsoverkop paar maanden ervoor naar Nederland moesten om voor mijn moeder te zorgen. Mijn dochter had op dit filmpje net haar 8ste  verjaardag gehad en de ballonnen lagen nog door het huis.... De onschuld van dat (nog niet verpoolste) kind 🥰 Nog geen gecastreerde Lap (al deed hij dit ook na de castratie tot het eind🙈 🤣)

Mijn moeder lachend op de achtergrond en natuurlijk ik met mijn verkapte vieze woordgrapje😜 

https://streamable.com/5urcip

Wat een lol om zo.n vies klein konijntjeg highighi 😜🙈🤣

• Haha 3
Geplaatst:

Bij de laatste bestelling bij Zooplus, had ik 2 rollen besteld van JR Farm.

Fun n roll. De haakjes eraf gedraaid en Leeuw knaagt er gigantisch van. De kleine alleen aan de beuken partjes aan de zijkant. Maar vanmorgen waren de beuken randjes rood. Bloed? Of gewoon nattig... Ben er nog niet uit.

Greep Leeuw om zijn bekkie te checken maar die takelde me zo toe met zijn getrap zodra ik aan zijn mond kwam dat ik onder het bloed zat🥴 Zijn toetje is het enige wat we nooit aan mogen raken dus dat is niks nieuws.

Moet wachten tot dochterlief wakker is en dan met zijn 2en beiden checken of ze oke zijn. Geen doen in mijn eentje 🤐

Ze eten gelukkig normaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .