Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
23 minuten geleden, bobbyonthefloor zei:

Ojee die paar dagen zijn allang voorbij🙈 of een paar dagen duren langer in Polen net als jullie leven. 😅

Nog van harte🥳

Dankjewel 🤗liefffff❤️

144 jaar😜

• Haha 3
Geplaatst:

Ik woon sinds 4 jaar in een stad wat in de jaren 30 bij Duitsland hoorde  en na de 2e wereld oorlog in handen van Sovjet Unie terecht kwam. Geheime militaire basis. Was ook verdwenen van de landkaart en niet toegankelijk. 1991 werd het officieel van Polen en mochten de mensen er weer gewoon in. Er schijnt zelfs een militair basis onder het meer te liggen.

Mooie geschiedenis...dat wel...

Maar nu moeten ze zo.n 4 keer per jaar lucht oefeningen doen 😵 Paar jaar terug toen met de oorlog in Ukraine, begonnen ook de schiet oefeningen.

Ene straaljager na de ander vliegt voorbij🙄 zooooo hard!!

En de nijntjes plus Kip raken volledig in paniek. Zit nu een half uur bij 2 stampende en rennende jongens en Kip zat te huilen in een hoekje "huuuuhhhh huuuuhhhh"🥺 

Nu:

Kip (op mijn ene knie) zingt gelukkig weer het hoogste lied en Leeuw(naast mijn andere knie) zitten nu bij me en de kleine weggedoken in een hoekje. 

Begrepen ze maar dat er niks kan gebeuren... Zucht. .

• Verdrietig 2
Geplaatst:

Dit is typische de kleine als ik aan het stofzuigen ben en hem heel even uit zet om wat dingen te verplaatsen en hij denkt dat de kust veilig is.... Dan komt hij aan rennen vanachter de bank of tunnel helemaal blij en dan het moment dat mijn hand naar de knop gaat...🤣🤣🤣 Moet iedere keer weer aan deze baby denken haha

Exact dit ook zo zonder nek😂😂

https://images.app.goo.gl/2VKrGtMgHqZKkmr36

• Haha 2
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nou nou nouuuuuu wat een moment met de Kleine vandaag. Dochter had m naar beneden genomen om kennis te maken met Mr Jingles 😂😂

Mister Jingles heel vrolijk naar hem toe en Kleine zooooooo bang 🤦🙈😱 Met alleen zijn kop onder een kussen naast me te shaken. Net een tekenfilm😂😂😂 Na nog een paar keer met zelfs gegrom hebben we het maar opgegeven hihi. En Jingles vond het zo leuk...

Daarna heeft de kleine heerlijk liggen genieten van heeeel veel aaitjes en kroeltjes van ons.. en toen moest hij weer naar Leeuw. We hoorden hem gewoon klagen tegen Leeuw wat een trauma hij had opgelopen door die hele groooote enge muis 🐭 😜😂😂😂

En Leeuw hem gelijk een knuffel gegeven en nog net niet boos naar ons gekeken hihi. 😜

Even iets anders..

We hadden gister bezoek van de huisspin die 2 keer groter was dan Jingles...😳 Normaal brengen we ze buiten maar deze keer vroeg ik mijn dochter hem te meppen. Deze was zelfs te groot voor ons 😰 Nu wachten we op de 2e...want waar 1 is volgt een ander.... .. hopelijk komt die ons niet terroriseren omdat we er 1 vermoord hebben...😢😵

Sorry reuze spin🕯️

• Haha 3
Geplaatst:
37 minuten geleden, bobbyonthefloor zei:

Ik had zooooo graag het moment van voor de: "Even iets anders"

Terug willen draaien. Ik zit hier nu niet op mijn gemak zeg maar. Okay okay het is ver lopen voor zo'n monster naar hier maar ook hier zijn er van dat soort dieren.

Ieder huis heeft er 1 (of 2 wanneer het paartijd is🤪) In Nederland hadden we ze ook in die maat 🙈

En dan zijn dat dus de gewone huisspinnen 😵😂😂

Geplaatst:

De grootste die ik ooit in huis heb gezien, niet 2x een hamster. Zelfs inclusief poten niet. Wel echt knotsen, maar dit is next level! Dat is maatje tarantula, die wil ik ook niet tegen komen voor ik ga slapen. Ik weet niet hoeveel spinnen soorten hun partner opeten, maar dan ben je deel twee wel kwijt 😅

• Haha 2
Geplaatst:

Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen. Ik word er altijd bij geroepen en mag ze buiten zetten. Ik draai mijn hand niet voor de grootste spin om. Maar een muis uit een val halen, zal ik nooit doen. Ik gooi liever met mijn ogen dicht muis en val in de kliko.

• Haha 1
Geplaatst:
26 minuten geleden, Evee zei:

ik ben zo bang voor spinnen dat ik dit topic zelf wil mijden nu het er over gaat....

Weer terug naar de Fluffy nijntjes dan ❤️

Heb alleen niks te vertellen nu haha.

Ze zijn wakker en wachten op ontbijt. 

• Haha 1
Geplaatst:

De Bundito,s willen jullie alvast een hele fijne kerst wensen. 

IMG_20241207_132643.jpg

Hier krijg je toch echt een geweldig kerstgevoel van met die vrolijke 😒😤 snoetjes ghighi😜😂 

Heb ze nog nooit zo sjaggo gezien 😰

• Vind ik leuk 1
  • Haha 5
Geplaatst:
3 uren geleden, bobbyonthefloor zei:

Moet ook wel aan Statler en Waldorf denken 🐸

😂😂😂😂😂😂

Weer een nieuwe bijnaam 😂😂😂😂

Ze lijken er inderdaad op zo 😜😂

Mist alleen een rood balkonnetje hihihi

• Haha 1
Geplaatst:

Hihi moet m eerst nog maken 😅

Ik zag net een filmpje en de link ervan en dacht zoooo nou eindelijk kan ik ook filmpjes sturen. Maar nu had ik vorige week alles uit mijn telefoon gegooid en heel ouderwets op mijn laptop gekwakt. Mijn telefoon kan niet met cloud omdat hij niet kan multitasken. 

Maar vorige week toen ik thuis kwam...ga dan gelijk naar boven om ze een klein beetje eten te geven. De cam stond natuurlijk nog aan.

Heel kort filmpje hoe ze aan konfu doen... althans de Kleine en dan ook ineens in het niets verdwijnt... Hij was te snel voor de cam 😂

Lieve Leeuw zo.n doetje en ook even een kleine jippie 🥰

Eerste keer dat jullie ze bewegend zien 🤪

https://streamable.com/a0sh1g

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
8 uren geleden, Cheeta26 zei:

Schattig de kleine is aan het brommen

Brommen als in rennen? Want brommen als in grommen doet hij niet naar Leeuw. Die herrie was ik die in de voerbak aan het graven was hihi🤪

Geplaatst:
47 minuten geleden, Cheeta26 zei:

Nee brommen als in brommen. Mijn eerste ongecastreerde ram maakte dat geluid wel eens. Oinken.. is dat een betere beschrijving?

Hahaha ik hoor het nu ook 😂😂😂😂 Moest geluid heel hard zetten en mijn oor ertegen aan. Maar je hebt gelijk😂😂

Geplaatst:

Dit was Lappie op en top 😜 Eerst irriteren aan voeten en benen en als er gereageerd werd door grote zus op schoot springen om vervolgens op dochters bureau te gaan zitten etteren terwijl ze druk met huiswerk bezig was. Dit keer was het de pen maar vaak dat het hele schrift de lucht in vloog of gescheurd werd😂

Filmpje van zo.n 5,5 jaar geleden...

https://streamable.com/3wgku7

Badjas was van de Hema...zo jammer dat ze dat niet meer past.. 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .