Lappie2 Geplaatst: 24 oktober Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober Dat moment dat ze weer zo schattig zwijmel zwijmel naast elkaar op het bedje liggen. Snel telefoon, geen abrupte beweging maken, voorzichtig.telefoon aan... Camera aan...... Gaat niet aan.... Opnieuw aan.... En dan eindelijk beweegt er wat op het scherm.... Nog even wachten..... Yes eindelijk kan ik een foto maken... Klik📸 Rechts zie je nog de zwarte veeg wat de kleine is.... 🙄 En Leeuw nog wat versuft te kijken uit zijn hazen slaapje wat hij net toch deed met zijn vriendje...? En de nieuwe hooi ruif. Gaat tot nu toe goed. Maar ik heb tot zondag vrij dus kan het goed in de gaten houden. 😇 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Wat een leuk idee met die hooiruif. Het lijkt of de konijnen veel groter zijn. Mooie foto op het bed. Hoewel ik misleid wordt door het beige konijn op links. Moet jij ons nog wat vertellennnnnn @Lappie2????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Volgens mij zijn er ook wel horror verhalen geweest op het forum over die hooiruif, omdat konijnen er in klem zaten in zo een opening met hun hoofd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 25 oktober Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 1 uur geleden, bobbyonthefloor zei: Wat een leuk idee met die hooiruif. Het lijkt of de konijnen veel groter zijn. Mooie foto op het bed. Hoewel ik misleid wordt door het beige konijn op links. Moet jij ons nog wat vertellennnnnn @Lappie2????? Hihi dat is een knuffel rat 🤪 Nog een foto met staande Leeuw en knuffel hihi Vind het wel erg knap dat die kop er in kan.... Misschien kan ik iets met tyrips doen of zo, maar op dit moment eten ze alleen wat eruit steekt en niet helemaal erin. Ligt natuurlijk ook wat in de toiletten waar ze aan knabbelen. Ik hou het in de gaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober 2 uren geleden, Lappie2 zei: Vind het wel erg knap dat die kop er in kan.... Misschien kan ik iets met tyrips doen of zo, maar op dit moment eten ze alleen wat eruit steekt en niet helemaal erin. Ligt natuurlijk ook wat in de toiletten waar ze aan knabbelen. Ik hou het in de gaten. Denk dat het ligt aan het konijn. Lodewijk is gewoon een oen en die steekt dus idd overal zijn kop in en de rest ook. 🫣 Als hij in huis zit probeert hij zich ook altijd overal in of langs te wurmen. Scarlett zou dat echt niet doen, behalve als er iets heel lekkers ergens ligt. Dan worden er wel toeren uitgehaald met springen, trap lopen, bijna klimmen etc. Beide konijnen hebben vrij spitse kop, dus dan kan hij er op zich diep in en dan vind ik het ook met de ogen eng worden, als je bijv. zo'n metalen ruif hebt. Daarom hebben wij dat nog steeds niet. De ruimte tussen de spijlen is te groot als de hooi ruif groter wordt, en dat wil je juist met grote konijnen. Dus als je een goede oplossing weet, dan hoor ik het wel. Ik vind voor binnen die hooiruif van stof altijd heel lief, met van die gaten erin, dat lijkt me relatief ook veel veiliger. Maar voor buiten werkt dat natuurlijk niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 26 oktober Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 18 uren geleden, bunnyempress zei: Denk dat het ligt aan het konijn. Lodewijk is gewoon een oen en die steekt dus idd overal zijn kop in en de rest ook. 🫣 Als hij in huis zit probeert hij zich ook altijd overal in of langs te wurmen. Scarlett zou dat echt niet doen, behalve als er iets heel lekkers ergens ligt. Dan worden er wel toeren uitgehaald met springen, trap lopen, bijna klimmen etc. Beide konijnen hebben vrij spitse kop, dus dan kan hij er op zich diep in en dan vind ik het ook met de ogen eng worden, als je bijv. zo'n metalen ruif hebt. Daarom hebben wij dat nog steeds niet. De ruimte tussen de spijlen is te groot als de hooi ruif groter wordt, en dat wil je juist met grote konijnen. Dus als je een goede oplossing weet, dan hoor ik het wel. Ik vind voor binnen die hooiruif van stof altijd heel lief, met van die gaten erin, dat lijkt me relatief ook veel veiliger. Maar voor buiten werkt dat natuurlijk niet. Hihi Lodewijk (Pieter konijn) is ook echt zo.n waaghals. Lappie was er ook zo 1😱 Die was ik dan ineens kwijt. Paniek paniek en na zeker een uur zoeken vonden we hem op dochters hoogslaper. Heel trots op zichzelf maar kon niet meer zelf naar beneden😂 En een keer was hij in de bank gekropen. Niet op maar echt innnnn. Onder mijn kont ineens een boem. Duurde even voor ik het doorhad en moest hem toen met een keizersnee bevrijden. Hele onderkant opengesneden om die Daredevil eruit te krijgen🙄 En vervolgens probeerde hij het gewoon opnieuw😂 Maar ik zie dat het konijntje dat vast zat echt veeeel kleiner was dan deze 2. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober Ons jeugdkonijn kon inderdaad wel de trap op, maar niet af. Scarlett kan beide. Lodewijk vond af wel wat eng, maar deed het uiteindelijk toch. In de bak hoop ik niet mee te maken, maar onder schieten ze weleens. Alleen is de onze verhoogd, dus ik zou er zelf ook onder kunnen liggen met gemak. Dus die donderstenen heb ik er zo uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober Op 26-10-2024 om 09:34, Lappie2 zei: Hele onderkant opengesneden Simulatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 30 oktober Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober Na 16.00 is het al pikkedonker. We hebben gister wat verlichting aan plafond gespijkerd voor de jongens. Wat gezelliger zo. Natuurlijk zitten ze achter de bank in het donkerste hoekje 🙄 Ook handig als landingsbaan voor Tha Kip😜 Beestje zit natuurlijk al lekker als een balletje op stok met zijn koppie tussen zijn veren.😴 Heeft geen landingsbaan nodig😂 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november (aangepast) Ohhhh wat gezellig en weer hilarisch geschreven. Lig hier altijd krom van het lachen om jou berichten😂 #zoekplaatje 1 november aangepast door bobbyonthefloor Tekst erbij gezet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 1 november Auteur Delen Geplaatst: 1 november Op 28-10-2024 om 09:06, bobbyonthefloor zei: Simulatie Ik kan ook heel mooi hechten 😜 1 uur terug, bobbyonthefloor zei: Ohhhh wat gezellig en weer hilarisch geschreven. Lig hier altijd krom van het lachen om jou berichten😂 #zoekplaatje Je kan lang zoeken hihi. Niet te zien achter de bank 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november 22 uren geleden, Lappie2 zei: Je kan lang zoeken hihi. Niet te zien achter de bank 😂 De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dit wilde schrijven: #zoekjerotvindenhomaar Alleen ik dacht stel dat er wel 1 te zien is dan val ik door de mand😅😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: donderdag om 19:13 Auteur Delen Geplaatst: donderdag om 19:13 (aangepast) Speciaal voor @bobbyonthefloor en iedereen😉 Een zoekplaatje. Waar oh waar is de kleine? Pas spoiler kijken als jullie hem gevonden hebben😉 Spoiler Kiekeboe hier ben ik. Op het katten radiator hangmat ding, achter de bank want ik hou zoveel van springen en klimmen. 😄 In totaal 4 foto,s gemaakt en op elke foto steeds iets meer Kleine en Leeuw heeft zich geen mm bewogen. donderdag om 19:14 aangepast door Lappie2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: donderdag om 21:21 Delen Geplaatst: donderdag om 21:21 Gevonden! 🤫 Goed verstopt 🤪 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: donderdag om 22:18 Delen Geplaatst: donderdag om 22:18 Gevonden zonder te spieken! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: vrijdag om 06:38 Delen Geplaatst: vrijdag om 06:38 😅😅 Nu zie ik achter de bank 2 oortjes maar lijkt meer op de kat van @Evee en mijn wijlen Balthy. Nog niet de spoiler bekeken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: vrijdag om 07:45 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 07:45 1 uur terug, bobbyonthefloor zei: 😅😅 Nu zie ik achter de bank 2 oortjes maar lijkt meer op de kat van @Evee en mijn wijlen Balthy. Nog niet de spoiler bekeken. Haha dat vond ik ook. 😂 Kleine Sylvester 🤪 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: vrijdag om 20:18 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 20:18 Kolino was de eerste 🥳🥳 Niks te winnen hihi 🤪 En wij krijgen een mini gezinsuitbreiding. Een meisje op mijn dochters school liep al 2 weken te vragen of iemand haar dwerg hamstertje kan overnemen omdat hij/zij helemaal gestresst is door de katten in huis. Dus die gaan we maandag ophalen. 😊 Vroeger had ik er 1 en die liep altijd los door mijn kamer Knuffeltje. Gek diertje die nog best oud is geworden. 5 jaar. Was een echte knuffelkont. En 2 goudhamsters Ham en Kaas die maanden lang achter de kast leefden toen ik voor 3 maanden weg was. Mijn moeder had ze even los en kon ze niet meer vangen 😂 Flink feest gevierd daar 🥳🤪 Ik zei paar maanden geleden dat het leuk is om ook een diertje in de woonkamer te hebben aangezien de hele dierentuin boven is inclusief dochter hihi. Dochter en Kleine komen nog wel eens naar beneden maar verder is het erg saai hihi Ga morgen alvast wat dingen inslaan. Dierenwinkel heeft hier voer van Versele Laga voor dwerghamstertjes en nog wat dingetjes zoals bedding etc. Weet niet wat er allemaal al in de kooi aanwezig is. En of de kooi oke is. Maar dat kan allemaal besteld worden. Gezellig ik kijk er naar uit😊 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: zaterdag om 07:44 Delen Geplaatst: zaterdag om 07:44 Ohhh wat leuk! Gezellig hoor. Schroom niet om foto's te plaatsen, had je vast nog niet aangedacht. #ikdachtikgooihemerevenin 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: zaterdag om 07:46 Delen Geplaatst: zaterdag om 07:46 De spoiler is hilarisch 😅😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: zondag om 10:13 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 10:13 Nieuw speeltje. Met die andere moet ik steeds de dopjes zoeken. Deze zitten vast en schuiven. Kleine is er blij mee. En Leeuw neemt de makkelijkste manier natuurlijk 😜 Het is wel een stukje dieper dan de andere en ze moeten harder hun best doen om de brokjes eruit te krijgen. Kleine moet denk ik een andere bijnaam gaan krijgen ... Het kleine is eraf🤔 Lange gespierde draak 😛 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 16:53 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 16:53 Hier is hij/zij dan meneer of mevrouw Jingles🥰 Net opgehaald. Totaal niet bang en laat al zijn/haar kunstjes zien. Morgen maak ik een ik in een grote plastic bak een beter plekje want de kooi is veel te klein met klein laagje zaagsel en heel makkelijk om te ontsnappen. En ga deze week op zoek naar een grotere kooi of aquarium bak. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 13 uren geleden Delen Geplaatst: 13 uren geleden Wat een schattig klein ding😍 Ziet er wel enigszins zielig uit zo achter tralies. Aquarium bak lijkt me mooier of wie had ook zo'n mooi verblijf🤔 @Suus1978 misschien? Totaal geen verstand van maar mag je Jingles oppakken? Als in kan het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 uren geleden Delen Geplaatst: 12 uren geleden Ah wat sneu, zo’n klein kooitje met een te klein loopwieltje en voor zover ik kan zien weinig te doen. Gelukkig krijg hij/zij het nu beter! Mocht je trouwens meer over hamsters willen leren kan ik je het YouTube kanaal van Victoria Raechel aanraden! Het is wel in het Engels 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 12 uren geleden 31 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Wat een schattig klein ding😍 Ziet er wel enigszins zielig uit zo achter tralies. Aquarium bak lijkt me mooier of wie had ook zo'n mooi verblijf🤔 @Suus1978 misschien? Totaal geen verstand van maar mag je Jingles oppakken? Als in kan het? Zodra ik het deurtje open doe stapt hij direct op mijn hand 😊 En hij blijft netjes zitten tot ik zelf zit. Dus hoef niet bang te zijn dat hij uit mijn hand vliegt. Eenmaal op de bank gaat hij overal op en in en even bij mij kijken en weer naar de andere kant. Kussens klimmen. Super druk. Tis echt een mini kooitje maar heel hoog zodat hij lekker kan klimmen en naar beneden valt😱🙄 Probeerde hem gister nog te redden van dat vallen, maar dat deurtje heb ik vast gezet met paperclip omdat hij dat zelf kon open maken. Heel gedoe en boem daar lag hij tussen zijn huisje en het wiel. Een val van 30cm. 20 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Ah wat sneu, zo’n klein kooitje met een te klein loopwieltje en voor zover ik kan zien weinig te doen. Gelukkig krijg hij/zij het nu beter! Mocht je trouwens meer over hamsters willen leren kan ik je het YouTube kanaal van Victoria Raechel aanraden! Het is wel in het Engels 😅 Dat loop wiel is idd te klein...of net precies passend, wat natuurlijk ook niet goed is. Hij heeft wel enorm gespierde billen 😂 Dankje voor de YouTube tip. Gister avond heeft hij niet in maar voor zijn huisje geslapen dicht bij de tralies. Gerekt, gestrekt, gegaapt. Iedere keer even kijken als ik wat zei. Koppie schuin en oortjes omhoog. In dat wiel zijn bilspieren getraind en dan ook echt zo kijken van ....kijk, zie je wat ik doe? Stoppen , naar tralies.snuitje ertussen.. Kom nou kijkuuuu!! En weer in dat wiel. 😆 Hij voelt zich wel vertrouwd denk ik zo. Heb een grote transparante open bak 41cm hoog, 50cm breed en 31cm diep. Straks naar de dierenwinkel hier en kijken wat ze hebben behalve zaagsel. Heb nog een half zakje cotton bedding wat ik voor de konijnen had maar dat ging overal in bij hun. Dus nu voor Mr Jingles. Chinchilla zand halen voor zijn badje. Ik zie hem continu krabben dus dat zal m goed doen ,denk ik, een flink bad. Gister mocht ik hem krabben. Supppppperrrr schattig ding❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.