Camille vdf Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Hoi! Mijn konijntje heeft net een blaasontsteking gehad en is nu al helemaal beter, maar nu zie ik opeens dat hij een klein wit vliesje op zijn ooglid heeft (in de hoek) ik vind het niet meteen op internet maar is dit normaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Camille vdf Geplaatst: 3 februari Auteur Delen Geplaatst: 3 februari Zou het misschien van de stress kunnen zijn want meestal zie ik het meer als we zijn medicijn moeten geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Dat is het derde ooglid. Sommige konijnen hebben dat. Op bepaalde momenten kan je het beter zien dan anders. Het hoeft op zich niet erg te zijn. Is het aan 1 oog, of aan allebei? En is het rood? Misschien lukt het om er een foto van te maken, al zal dat niet meevallen en geeft het je konijn weer extra stress. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten