knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari Gisteren mochten onze nijntjes buiten rennen, dat viel bij Knabbel wel in de smaak! De ene na de andere binky🥳🥰. Zo lief om te zien. 3 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 7 februari Auteur Geplaatst: 7 februari https://streamable.com/g7gg9g Wij hebben nu dus ook bunny cams.... Geweldig 😍😍. 4 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Ik dacht eerst dat het konijn (Suddenly?) zichzelf aan het wassen was maar die waste dus de witte Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 7 februari Auteur Geplaatst: 7 februari Hihi ja je ziet het niet zo goed, Suddenly was knabbel aan het wassen idd 🥰. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 8 februari Auteur Geplaatst: 8 februari https://streamable.com/szcm9p 😂😂😂😜😜😜 1 3 Quote
bunnyempress Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 42 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: https://streamable.com/szcm9p 😂😂😂😜😜😜 Oh, nee, mijn neus raakte iets aan! Wahahaha. Echt te grappig dit. 1 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 😅😅 Van afstand lijkt het wel een tweeling.😁 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart Afgelopen maandag zijn Knaagje en Knabbel 7 jaartjes geworden! Toch hebben ze nog streken alsof ze 2 zijn, vanochtend hadden ze opeens bedacht om uit te breken en alle planten (die afgezet waren zodat ze ook eens konden groeien🥴) op te eten 🙈. Geen giftige planten gelukkig, en ze zijn snel weer terug gegaan toen het grote boze baasje kwam😂😂. 1 5 Quote
bunnyempress Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Ja maar... als je naar je buffet moet staren de hele dag, dan is het zo erg... dan wil je toch gewoon eten? Dan maar uitbreken hé? Als je baasje je niet geeft wat je wil. Hier zit Scarlett mij al dagen boos aan te kijken, want net achter haar hek staan bakken met violen. Die horen voor het huis boven de deur opgehangen te worden, maar de ladder was nog even uit logeren bij mijn broer, dus tja, die konden nog niet naar de juiste plek. Ze zit er echt elke dag naar te staren met zo'n blik van: 'waarom staan jullie niet hier in de ren'. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart 1 uur terug, bunnyempress zei: waarom staan jullie niet hier in de ren'. Violen scheelt ze hier helemaal niets. Ik heb ze nog niet aangeschaft i.v.m. met de slakken die ik weer in grote aantallen verwacht. Van de week had ik een volle bak groenten neergezet en Flo dook er middenin en haalde er een stuk pastinaak uit. Dat had dus de voorkeur. Ze hebben hier ook liever andijvie dan witlof. Andijvie gaat schoon op. Witlof niet. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart 1 uur terug, bunnyempress zei: Ja maar... als je naar je buffet moet staren de hele dag, dan is het zo erg... dan wil je toch gewoon eten? Dan maar uitbreken hé? Als je baasje je niet geeft wat je wil. Haha ja blijkbaar, en dan te bedenken dat ze 10 minuten geleden ontbijt, en niet te weinig, hebben gehad.😂😅 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: vrijdag om 18:54 Geplaatst: vrijdag om 18:54 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: Violen scheelt ze hier helemaal niets. Ze vreten hier alles. Ook de geraniums die een licht prikkeling in de bek zou moeten geven. Rücksichtslos door de gaten van het hek heen trekken en vreten. Pastinaak is hier ook voorkeur. 1 uur geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Haha ja blijkbaar, en dan te bedenken dat ze 10 minuten geleden ontbijt, en niet te weinig, hebben gehad.😂😅 Zijn konijnen... 10 minuten is al eeeeeuwen geleden. 🫣 2 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: zaterdag om 16:56 Auteur Geplaatst: zaterdag om 16:56 22 uren geleden, bunnyempress zei: Pastinaak is hier ook voorkeur. Wat grappig, hier is pastinaak één van de enige dingen (samen met courgette) die ze niet lusten😂. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: zaterdag om 17:43 Geplaatst: zaterdag om 17:43 Hier is Kip de planten/bloemen moordenaar 🙈 Mijn dochter had 4 jaar geleden een hele mooie bonsai in het raam staan en die was binnen 2 weken letterlijk vermoord en is sindsdien zijn raam zit stok. Niks meer aan groen maar de stam staat nog en heb er toen een tak aan vast getimmerd. Monster planten vond hij ook om op te vreten, maar die had ik al binnen een uur naar beneden gedaan. Giftig!! Lappie kwam altijd al glibberend en glijdend aangerend als hij alleen maar iets hoorde ritselen. Was wel makkelijk als we hem weer eens kwijt waren hihi. Deze 2 reageren alleen op de kastdeur waar hun voer in staat. Ene Binkie na de ander en netjes bedelend naast elkaar staan, ookal hebben ze net 5 minuten ervoor eten gehad😂 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.