mammafelina Geplaatst: zondag om 15:30 Auteur Geplaatst: zondag om 15:30 (aangepast) Ollie is inmiddels bijna 2,5 jaar. Wat vliegt de tijd. Alle gezondheidsproblemen liggen gelukkig achter ons en we genieten volop van onze kleine, slimme vriend ❤️ Het alleen thuis blijven gaat gelukkig ook weer helemaal goed, dus dat is super fijn! Vorig weekend is hij gezellig meegegaan op hotel overnachting in Harderwijk. Voor de eerste keer ging hij mee in de reisbench (mijn man heeft een nieuwe auto en Ollie heeft de neiging om tegen de binnenkant van het portier op te springen en dat vindt mijn man niet zo leuk 😉). Ollie deed het super goed, lag voordat we Zoetermeer uitreden al te slapen 😴 In Harderwijk heerlijk een lange boswandeling gemaakt. S’avonds mocht hij mee toen we in de hotelbar nog een drankje gingen doen. 1x schrok hij daar van iemand waardoor hij begon te blaffen, maar dat was gelukkig snel weer over. De volgende ochtend is hij heel goed alleen op de hotelkamer gebleven toen wij gingen ontbijten. We hebben hem dmv video bellen in de gaten gehouden. Sind afgelopen vrijdag heb ik na lang wikken en wegen een huisdier verzekering voor hem afgesloten. Met de huidige dierenarts prijzen ben ik bang dat ik hem niet kan helpen als er iets groots of langdurigs gebeurd. Die zekerheid heb ik nu met de verzekering wel. Hier nog wat foto’s van Ollie 🥰 zondag om 15:33 aangepast door mammafelina Foto’s toevoegen 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: zondag om 17:38 Geplaatst: zondag om 17:38 Ooooowwww smelt🥰 Die oortjes😍😍 Wat fijn dat alles goed gaat😊 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zondag om 23:06 Geplaatst: zondag om 23:06 Wat leuk. Hij kijkt steeds weer anders. Elke keer een ander gezicht: dan ondernemend en dan op het brutale af. Dan heel verbaasd. Haha. En die foto met dat ene oog. Oogt mooi 😉 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.