NLP Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Hoi allemaal, Heeft iemand een goede suggestie voor een babyfoon/camera/beveiligingscamera of iets dergelijks waarmee ik mijn konijntjes vanaf mijn mobiel in de gaten kan houden? Als mijn konijntjes niet lekker zijn, maar ik ze even met rust moet laten, zou ik ze toch graag nog blijven monitoren als ik weg ben. Hebben jullie suggesties? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Heel begrijpelijk, volgens mij gebruiken de meeste mensen beveiligingscamera's. Er was een topic over, maar omdat we aan het opschonen zijn zal dat binnenkort verwijderd worden. Dit is het topic wat ik bedoel: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLP Geplaatst: 18 januari Auteur Delen Geplaatst: 18 januari Thanks! Ik kan veel oude berichten niet meer inzien, dus fijn dat ik hier nog even kon kijken. Voor mij is een babycamera volgens mij al voldoende, omdat mijn konijntjes binnen zitten en ik het alleen tijdens ziekte gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten