Laurabinky Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari Hoi hoi Ik was benieuwd naar welke kleuren er zijn voor de NHD en hoe de kleuren heten. Ik kan echter helemaal niks vinden op het internet op een paar na die ik al wist haha. Wie weet kunnen jullie mij hier verder bij helpen!🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari Ik heb even mijn oude konijnenencyclopedie gepakt en daarin staat dat ze in veel verschillende kleuren voorkomen. De volgende kleuren worden genoemd: - wildkleuren, zoals konijngrijs, blauwgrijs, ijzergrauw en blauwgrauw - effen kleuren: zwart, blauw, wit, met zowel rode als blauwe ogen - diverse martervariëteiten, isabella, zilvervos en sallander - bont Dit staat in de Konijnen- en knaagdierenencyclopedie van Ester Verhoef (2008), dus al wel wat verouderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari En dan hebben die kleuren vaak ook nog weer namen zoals Madagascar, Japanner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laurabinky Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Bedankt voor jullie reacties! blijft nog best lastig allemaal hahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Je kunt voor zulke vragen het beste op de rasstandaard googlen. https://www.nederlandsehangoordwergenclub.nl/index.php/ras Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ik heb drie NHD's, waarvan 2 japanners. Ik weet niet of de andere ook een naam heeft voor de kleurslag, maar die is in ieder geval wit met bruin, en een beetje zwart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Haha een tricolour. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.